افتتاحیه ویژه برنامه‌های کانون شهید رجایی سورشجان

سورشجان (پانا) - ویژه برنامه افتتاحیه پروژه فوق‌العاده فرهنگی، ورزشی، اجتماعی با محوریت کانون‌های فرهنگی تربیتی در کانون شهید رجایی سورشجان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۶۷۲۵۰
لینک کوتاه کپی شد
افتتاحیه ویژه برنامه‌های کانون شهید رجایی سورشجان

این ویژه برنامه با حضور زهرا حبیبی مدیر کل امور زنان و خانواده استانداری، شهرام خواجوی مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری، غلامعلی خدیبی معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان، کارشناس و کارشناس مسئول کانون های فرهنگی تربیتی استان، یعقوب حیدری رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه لاران و سایر کارشناسان این منطقه، شورای اسلامی شهر سورشجان و تعدادی از دانش آموزان مدارس دخترانه شهر برگزار شد.

یعقوب حیدری ضمن خیر مقدم به کلیه حاضرین و تبریک هفته معلم عنوان کرد: امسال برنامه کانون های فرهنگی تربیتی به صورت ویژه برگزار شد که علاوه بر برنامه هایی که کانون ها در حالت عادی داشتند این ویژه برنامه ها نیز به آنها اضافه شده است و در حال برگزاری است.

شهرام خواجوی نیز ضمن تبریک هفته معلم و تقدیر و تشکر از زحمات معلمین به نقش و اهمیت زنان در کشور اشاره کرد و گفت: از ابتدای انقلاب تا به حال زنان ما دوشادوش مردان به دفاع از سرزمین و آرمان‌های انقلاب پرداخته اند، نجابت و پایبندی آن ها به ارزش ها باعث شده است که کشور ما از آسیب‌ها مصون بماند.

وی در خصوص پروژه فوق العاده کانون های فرهنگی و تربیتی در حال اجرا گفت: استان ما یکی از استان های منتخبی است که این طرح در آن در حال اجراست.

خواجوی ادامه داد اجرای چنین برنامه هایی باعث نشاط اجتماعی و تاثیر گذاری در تغییر روحیه دانش آموزان است.

گفتنی است این برنامه با اجرای صفر تا صد دانش آموزان شامل شاهنامه خوانی، رجز خوانی، استنداپ کمدی و اجرای حرکات ورزشی همراه بود.

خبرنگار لیلا کریم زاده

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار