ضرغامی در گفت‌وگو با پانا خبر داد:

همکاری وزارت‌خانه‌های میراث‌فرهنگی و آموزش‌وپرورش در حوزه گردشگری

گردشگری دانش‌آموزی‌، گردشگری ‌‌ویژه‌ است‌/ سرمایه‌گذاری در آموزش و پرورش می‌تواند بسیار موثر باشد

تهران (پانا) - وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت گردشگری دانش‌آموزی، گردشگری ویژه است و ظرفیت دانش‌آموزان ظرفیت بالایی است بر همین اساس سرمایه‌گذاری در آموزش و پرورش می‌تواند بسیار موثر باشد.

کد مطلب: ۱۳۶۶۹۴۹
لینک کوتاه کپی شد
همکاری وزارت‌خانه‌های میراث‌فرهنگی و آموزش‌وپرورش در حوزه گردشگری

عزت الله ضرغامی در گفت‌وگو با پانا به همکاری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با وزارت آموزش و پرورش اشاره و اظهار کرد: «وزارت آموزش و پرورش یکی از بخش‌هایی است که ما با آن‌ها همکاری بسیار خوبی داریم. من از اولیای وزارت آموزش و پرورش تشکر می‌کنم؛ به‌ویژه تلاش‌هایی که آقای نوری شخصاً انجام دادند؛ ایشان به مسائل گردشگری هم اشراف و هم علاقه داشتند. یکی از مصادیق بارز این همکاری، اسکان گردشگران در مواقع اوج گردشگری به‌ویژه در شهرهای زیارتی بود که اگر وزارت آموزش و پرورش به کمک ما نمی‌آمد، حتما ما در اسکان زائران و گردشگران با مشکل مواجه می‌شدیم.»

وی با بیان اینکه این همکاری ادامه دارد، افزود: «ما در جلسه‌ای که مشترکاً با وزیر و معاونان آموزش و پرورش در محل وزارتخانه تشکیل دادیم و درباره موارد متعددی مباحثه و همفکری کردیم. پیشنهاداتی نیز مطرح کردیم و در شورای معاونان وزارت آموزش و پرورش شرکت کردیم و پیشنهاداتشان را شنیدیم. امیدواریم با ظرفیت بسیار خوبی که آموزش و پرورش دارد، برنامه‌های مشترکی که تدارک دیدیم،‌ به نتیجه برسد.»

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گردشگری خاطرنشان کرد: «گردشگری دانش‌آموزی گردشگری ویژه است و ظرفیت دانش‌آموزان ظرفیت بالایی است بر همین اساس سرمایه‌گذاری در آموزش و پرورش می‌تواند بسیار موثر باشد.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار