مراسم بزرگداشت یاد و خاطره معلم شهید «علی‌عسگری» در قم

قم(پانا)- مراسم بزرگداشت یاد و خاطره معلم شهید والامقام «علی‌عسگری» با حضور جمعی از همرزمان و خانواده‌های معظم شهدا در گلزار شهدای علی بن جعفر(ع) قم برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۶۶۹۲۳
لینک کوتاه کپی شد
مراسم بزرگداشت یاد و خاطره معلم شهید «علی‌عسگری» در قم

مراسم بزرگداشت سی و پنجمین سالگرد شهادت معلم شهید «غلامرضا علی‌عسگری» بر سر مزار این شهید عزیز در گلزار شهدای علی بن جعفر (ع) قم برگزار شد.

در این مراسم که در آستانه هفته معلم برگزار شد، حجت الاسلام عبدالناصر جلالیان از راویان موسسه سیره شهدا به بیان ویژگی هایی از شهدا پرداخت و یاد و خاطره شهیدان علی عسگری را گرامی داشت.

در مراسم فوق، تمثال شهید غلامرضا علی عسگری و برادرش جانباز شهید علیرضا علی عسگری رونمایی شد؛ نمایشگاهی نیز از تصاویر شهدای عملیات کربلای هشت و گردان سیدالشهدا(ع) لشکر 17 امام علی بن ابی طالب(ع) برپا شد.

در این مراسم، به دانش آموزان برگزیده مدرسه شاهد علامه حلّی ناحیه دو آموزش و پرورش قم که در مسابقه کتابخوانی «آقا معلم» پیرامون شخصیت شهید مطهری شرکت کرده بودند، جوایزی اهدا شد.

همچنین برگزیدگان جام ورزشی شهید علی عسگری از این مدرسه نیز مورد تقدیر قرار گرفتند؛ اجرای گروه سرود فطرس و همخوانی سرود رفیق شهیدم با حضور کودکان دهه نودی، از دیگر بخش های مراسم بود.

در مراسم فوق که به همت خانواده بزرگوار شهیدان علی عسگری و با همکاری دستگاه های ذیربط برگزار شد، حاجی رضا مدیرکل جهاد کشاوری قم، مدیر بنیاد شهید منطقه 2 قم و جمعی از همرزمان شهدا و پیشکسوتان لشکر 17 امام علی بن ابی طالب(ع) حضور داشتند.

معلم شهید غلامرضا علی عسگری متولد روستای ابرجس شهرستان کهک قم و از فعالان دوران انقلاب و دفاع مقدس بود که در تاریخ ۲۶ فروردین سال ۱۳۶۶ در عملیات کربلای ۸ در شلمچه به شهادت رسید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار