مصدومیت 14 سرنشین اتوبوس در محور دیهوک - طبس

بیرجند (پانا)- مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان از خروج اتوبوس مسافربری از جاده در محور دیهوک - فردوس خبر داد و گفت‌این حادثه بامداد جمعه روی داد.

کد مطلب: ۱۳۶۶۹۰۶
لینک کوتاه کپی شد
مصدومیت 14 سرنشین اتوبوس در محور دیهوک - طبس

محمدعلی کاوسی افزود: این اتوبوس دارای ۲۳ سرنشین بوده که ۱۴ نفر مصدوم شده‌اند.
وی با بیان اینکه بلافاصله بعد از دریافت گزارش حادثه، ۲ تیم امدادی از پایگاه باغستان به محل حادثه اعزام شدند، ادامه داد: مصدومان توسط اورژانس و هلال احمر به بیمارستان حضرت رسول(ص) فردوس منتقل شدند.
فعالیت سامانه بارشی در شبانه‌روز گذشته به ویژه در نیمه غربی خراسان جنوبی باعث جاری شدن روان‌آب و طغیان رودخانه‌های فصلی شد که بسته شدن برخی محورها از جمله محور طبس - اصفهان تا بامداد جمعه را در پی داشت و بنابر اعلام اداره کل مدیریت بحران استانداری تعداد ۲۰۰ خودرو و حدود ۶۰۰ نفر متوقف و اسکان داده شده‌اند.
طبق اعلام اداره‌ کل هواشناسی خراسان‌جنوبی در روزهای پایان هفته جاری تا اوایل هفته آینده افزایش متناوب ابر گاهی وزش تندباد همراه با گرد و خاک در استان قابل پیش‌بینی است.
بارش‌های رگباری تا سه روز آینده برای نواحی غربی تا مرکز استان پیش‌بینی می‌شود و در این زمینه هشدار سطح زرد صادر شد.
رئیس پلیس راه خراسان جنوبی هم به ایرنا گفت: بر اثر خروج یک دستگاه اتوبوس از جاده در محور فردوس به بشرویه پنج نفر مصدوم شدند.
سرهنگ علیرضا رضایی افزود: این حادثه ساعت ۲ و ۲۹ دقیقه بامداد جمعه در کیلومتر ۳۰ محور فردوس - بشرویه روی داد و بلافاصله مأموران گشت و نیروهای امدادی به محل حادثه اعزام شدند.
وی گفت: این اتوبوس در مسیر بندرعباس به مشهد در حرکت بود که از جاده خارج شده و در این سانحه پنج نفر مصدوم و توسط نیروهای امدادی برای مداوا به بیمارستان منتقل شدند.
رئیس پلیس راه خراسان جنوبی بیان کرد: علت حادثه توسط کارشناسان پلیس، توجه نکردن به جلو ناشی از خستگی و خواب‌آلودگی راننده اعلام شده است.
وی افزود: رانندگان ضمن توجه به توصیه‌های پلیس و با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی از هر گونه عجله و شتاب بی مورد پرهیز کنند تا شاهد این گونه حوادث ناگوار نباشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار