‌۸۹۲ بازدید از مدارس ابتدایی استان بوشهر انجام شد

بوشهر(پانا) - رئیس اداره تکنولوژی و گروه‌های آموزشی ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت ۸۹۲ بازدید هدفمند از کلاس‌های درس دوره ابتدایی بصورت مجازی و غیرمجازی توسط سرگروه‌های آموزشی استان در راستای ارتقا توانمندسازی علمی و توسعه مهارت‌های حرفه‌ای معلمان انجام شده است.

کد مطلب: ۱۳۶۶۳۴۲
لینک کوتاه کپی شد
‌۸۹۲ بازدید از مدارس ابتدایی استان بوشهر انجام شد

شاهین افشارپور اظهار کرد: این بازدیدها با هدف کیفیت بخشی به آموزش و فرایند یاددهی- یادگیری و ارتقا توانمندسازی معلمان به ویژه معلمان جدیدالورود و معلمان دارای سابقه کمتر از ۵ سال (طرح شهید همت) با همراهی و همکاری سرگروه های آموزشی شهرستان ها و مناطق ۱۸ گانه استان انجام شد.

افشارپور گفت: اهداف دیگر این بازدیدها کسب تجارب آموزشی، شناسایی و ترویج روش‌های نوین تدریس، تبادل تجارب خلاق و کارآمد در بین معلمان و برطرف کردن مشکلات و محدودیت‌های آموزشی و ارائه راهکارهای مناسب و سازنده است که با برنامه‌ریزی منظم بصورت هفتگی برای حضور در کلاس درس معلمان صورت گرفت.

وی تصریح کرد: توانمندسازی علمی و صلاحیت‌های حرفه ای معلمان و مدیران، کارگاه‌های آموزشی نیز بصورت حضوری و غیرحضوری به موازات اجرای این بازدیدها، برگزار شد.

افشارپور خاطرنشان کرد: تدریس با توجه به بودجه بندی، ثبت بازخورد دفاتر، تکمیل مناسب دفتر شاخص، استفاده از تکالیف خلاق، چگونگی ارزیابی، مهمترین شاخص‌های ارزیابی در بازدیدها است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار