مشاور رئیس سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان:

المپیادهای علمی و ورزشی فرصتی برای تبادل اندیشه و شروع دوستی‌هاست

تهران (پانا) - مشاور رئیس سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان، برگزاری المپیادهای علمی و ورزشی را فرصتی برای تبادل اندیشه، همکلام شدن، باهم بودن و شروع دوستی‌ها و مودت‌ها دانست.

کد مطلب: ۱۳۶۶۲۶۵
لینک کوتاه کپی شد
المپیادهای علمی و ورزشی فرصتی برای تبادل اندیشه و شروع دوستی‌هاست

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان؛ عباسعلی مظفری در آیین افتتاحیه المپیاد ورزشی دانش‌آموزان قطب یک کشور در زاهدان ضمن قدردانی از اقدامات و تلاش‌های صورت‌گرفته به ویژه مدیرکل و همکاران اداره کل آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان در راستای تمهید مقدمات برگزاری این المپیاد اظهار کرد: با هدف برقراری تعامل و همراهی و بهره‌‌گیری بهینه از فرصت ایجادشده، برگزاری و استمرار برنامه‌ها و فعالیت‌های علمی، تربیتی، قرآنی و ورزشی در دستور کار سازمان قرار دارد.

وی گفت: آنچه در انجام همه امور مهم است، شکرگزاری نعمات و موهبت‌های الهی است که می‌تواند راهگشا و گشایش در کارها باشد و همه ما باید ستایشگر الطاف بیکران خداوندی باشیم.

مظفری ادامه داد: برگزاری المپیادهای علمی و ورزشی، فرصتی برای تبادل اندیشه، همکلام شدن، باهم بودن و شروع دوستی‌ها و مودت‌هاست و باید قدردان این فرصت‌ها برای بهتر زیستن باشیم.

وی گفت: سیستان و بلوچستان، استانی زیبا و دیدنی با مردمانی دین‌پرور، مهربان و خونگرم است که در کشور از این سامان به نیکی و میهمان‌نوازی یاد می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار