کارشناس گروه‌های آموزشی ابتدایی ناحیه یک بهارستان:

انعکاس‌ منطقی‌ مسائل‌، بهترین راه جلوگیری از ایجاد خطا در سیستم آموزشی است

بهارستان یک (پانا) - کارشناس گروه‌های آموزشی ابتدایی ناحیه یک بهارستان در بازدید از کلاس‌های آموزشی منطقه، انعکاس منطقی مسائل را بهترین راه جلوگیری از ایجاد خطا در سیستم آموزشی دانست.

کد مطلب: ۱۳۶۶۲۴۷
لینک کوتاه کپی شد
انعکاس‌ منطقی‌ مسائل‌، بهترین راه جلوگیری از ایجاد خطا در سیستم آموزشی است

بازدید سرگروه‌های آموزشی ناحیه یک بهارستان از کلاس‌های درس همکاران ابتدایی جهت مشاهده روند تدریس، اقدامات و فعالیت‌های صورت گرفته، دست‌سازه‌های آموزشی و انواع تکالیف مهارت محور با تمرکز بر بازدید از کلاس آموزگاران جدیدالورود صورت گرفت.

سمانه رحیمی کارشناس گروه‌های آموزشی ابتدایی آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان با بیان این خبر، به نقش بازدیدهای مستمر در بهبود فعالیت‌های مدارس پرداخته و خاطرنشان کرد: انعکاس‌ منطقی‌ مسائل‌ و مشکلات‌ به‌ آموزگاران، خطاهای‌ موجود در سیستم‌ آموزش و پرورش را به‌ حداقل‌ می‌رساند و بی‌تردید بازخورد ثمرات‌ و نتایج‌ چنین‌ فعالیتی، نقش‌ اساسی‌ در تصحیح‌ جامعه‌ دارد.

وی در ادامه گفت: با توجه به برگزاری کارگاه‌های توانمندسازی متفاوت در سطح منطقه انتظار می‌رود آموزگاران جدیدالورود با انگیزه مضائف در جهت نیل به اهداف آموزشی گام‌های موثری را بردارند؛ همچنین نظارت مستمر بر عملکرد آموزگاران یکی از راه‌های کاهش دغدغه‌های اولیا به شمار می‌رود.

لازم به ذکر است طی این بازدیدها، چالش‌های کلاس‌ درس و میزان استفاده از مطالب ارائه شده در کارگاه‌‌های توانمندسازی توسط سرگروه‌های آموزشی منطقه بررسی شد.

خبرنگار: رضا نیک‌جوی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار