بخشدار فشافویه در جلسه شورای آموزش و پرورش فشافویه؛

بیانیه گام دوم انقلاب بهترین و جامع‌ترین نقشه راه پیشرفت نوجوانان و جوانان است

فشافویه(پانا)- بخشدار فشافویه در اولین جلسه شورای آموزش و پرورش فشافویه در سال جدید به بیان نقش بیانیه گام دوم انقلاب برای پیشرفت جوانان پرداخت و به نقش آموزش و پرورش در تبیین این بیانیه تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۳۶۶۰۸۰
لینک کوتاه کپی شد
بیانیه گام دوم انقلاب بهترین و جامع‌ترین نقشه راه پیشرفت نوجوانان و جوانان است

بخشدار فشافویه در اولین جلسه شورای آموزش و پرورش در سال جدید گفت ضمن اشاره به اجرای چند برنامه فرهنگی و قرآنی توسط آموزش و پرورش فشافویه گفت: معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری از اجرای شایسته این برنامه‌ها تقدیر کرده و این امر را نشان از پویایی و کارآمدی مجموعه آموزشی و پرورشی بخش فشافویه دانست.

هادی حسین‌خانی با اشاره به عملکرد شورای آموزش و پرورش در سال ۱۴۰۱ خاطر نشان کرد: این شورا با اهتمام تمامی اعضا عملکرد قابل قبول و تاثیرگذاری داشت به نحوی که در حوزه زیرساختی ریاست محترم جمهور در مدرسه خیرساز گل نراقی بخش فشافویه حضور یافت و این مدرسه را شخصا افتتاح کرد.

وی حوزه آموزش را از ارکان اساسی پرورش نسل های امروز دانست و افزود: حوزه آموزش در تمامی حوزه‌های اجتماعی، فرهنگی و ورزشی نقش‌آفرین است و بایستی برای تحقق اهداف پرورشی، برنامه‌ریزی جامعی برای اجرای سیاست‌های آموزشی و پرورشی تدوین و اجرا شود.

حسین‌خانی در ادامه به شعار سال ۱۴۰۲ پرداخت و گفت: تحقق شعار "مهار تورم و رشد تولید" نیازمند حمایت همه جانبه از تولید داخلی است و آموزش و پرورش نیز نقش بسزایی در فرهنگ‌سازی در این حوزه دارد.

بخشدار فشافویه در پایان خاطرنشان کرد: بیانیه گام دوم انقلاب بهترین و جامع‌ترین نقشه راه برای پیشرفت و نوجوانان و جوانان است و آموزش و پرورش باید دانش‌آموزان را با جزئیات این بیانیه آشنا و آگاه کند.

خبرنگار: محمدمهدی محمدی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار