به مناسبت هفته معرفی مشاغل و به میزبانی مجتمع آموزشی شهید محبی:

نمایشگاه دست‌سازه‌های دانش‌آموزان با نیازهای ویژه شهر تهران برپا شد

تهران (پانا) - رییس اداره آموزش و پرورش استثنایی شهر تهران با بیان اینکه نمایشگاه‌های آثار هنری و دست‌سازه‌های دانش‌آموزان با نیازهای ویژه، انگیزه آن‌ها برای خلاقیت و نوآوری را بالا می‌برد، هدف از برپایی نمایشگاه دست‌سازه‌ها را آگاهی شغلی، ارتقا مهارت‌های شغلی و آشنایی بیشتر دانش‌آموزان با رشته‌های مهارتی عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۳۶۶۰۱۸
لینک کوتاه کپی شد
نمایشگاه دست‌سازه‌های دانش‌آموزان با نیازهای ویژه شهر تهران برپا شد

شهناز کریمی، رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی شهر تهران در گفت‌وگو با پانا به مناسبت فرارسیدن هفته معرفی مشاغل اظهار کرد: نمایشگاه آثار هنری و دست‌سازه دانش آموزان با نیازهای ویژه پسر و دختر به همت مجتمع آموزشی شهید محبی و اداره آموزش و پرورش استثنایی شهر تهران و با حضور مشاوران، هنرآموزان مدارس مختلف و کارشناسان اداره آموزش و پرورش استثنایی شهر تهران برپا شد.

کریمی اضافه کرد: برپایی این نمایشگاه در واقع بیانگر علاقه‌مندی دانش آموزان به فعالیت های مهارتی و تلاش معلمان فعال در رشته های مختلف در آموزش این مهارت ها به دانش آموزان است تا دانش‌آموزان با فضای کسب و کار آشنا شوند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: آگاهی شغلی، ارتقاء مهارت های شغلی و آشنایی بیشتر دانش آموزان با رشته های مختلف مهارتی از اهداف اصلی برپایی این نمایشگاه ها است. برگزاری چنین نمایشگاه هایی در ایجاد بستر مناسب برای فعالیت بیشتر دانش‌آموزان در زمینه خوداشتغالی و کارآفرینی و فرهنگ خودکفایی و خوداتکایی موثر و مفید است.

گفتنی است این نمایشگاه به همت مدارس استثنایی و اداره آموزش و پرورش استثنایی شهر تهران برپا شده است و دانش آموزان با نیازهای ویژه می توانند 5 و 6 اردیبهشت ماه از این نمایشگاه بازدید کنند.

دانش آموز خبرنگار: محمد مهدی کاظمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار