تیم فوتبال آلومینیوم اراک به مصاف ذوب‌آهن می‌رود

اراک (پانا) - تیم فوتبال آلومینیوم اراک امروز ساعت ۱۶:۰۰ در ورزشگاه امام خمینی اراک به مصاف ذوب‌آهن می‌رود.

کد مطلب: ۱۳۶۵۹۲۱
لینک کوتاه کپی شد
تیم فوتبال آلومینیوم اراک به مصاف ذوب‌آهن می‌رود

تنها ۴ هفته دیگر به پایان لیگ بیست و دوم باقی مانده و آلومینیوم در یکی از مهم‌ترین بازی‌های خود در هفته بیست و هفتم باید آماده تقابل با ذوب‌آهن شود، دیداری نزدیک و سخت‌ که‌ شرایط دو تیم در جدول نزدیکی امتیازات تیم‌های رده هشتم تا یازدهم باعث شده نتیجه این بازی علاوه بر تیم‌های ذوب‌آهن و آلومینیوم برای تیم‌های فولاد،هوادار و پیکان نیز حساس باشد.

ذوب‌آهن در حالی آماده مصاف با آلومینیوم می‌شود که بازی گذشته خود را مقابل نفت مسجد‌سلیمان با نتیجه یک بر صفر شکست خورد تا بهترین فرصت برای بهبود جایگاهش را از دست بدهد، شاگردان تارتار تنها ۴ امتیاز با آلومینیوم فاصله دارند و از طرف دیگر هوادار با یک امتیاز کمتر در تعقیب آن‌هاست و سبز‌پوشان اصفهانی می‌دانند که برای بهبود جایگاه‌ خود در جدول باید از اراکی‌ها امتیاز بگیرند و همین به آن‌ها انگیزه می‌دهد.

ذوب‌آهن در ۲۶ بازی گذشته خود ۸ شکست، ۱۲تساوی و ۶ برد کسب کرده و با ۳۰ امتیاز در رده نهم جدول قرار دارند و در آن سوی میدان اراکی‌ها در شرایطی از ذوب‌آهن میزبانی می‌کنند که در بازی گذشته خود در مقابل نساجی با تساوی بدون گل متوقف شدند، اراکی‌ها تنها یک امتیاز با فولاد فاصله دارند و می‌دانند درصورت پیروزی در این بازی با در نظر گرفتن بازی فولاد می‌توانند یک پله صعود کنند و این امر می‌تواند به اراکی‌ها انگیزه بیشتری بدهد.

آلومینیوم در ۲۶ بازی گذشته خود ۷ برد، ۶شکست و ۱۳ مساوی داشته و با ۳۴ امتیاز در رده هشتم قرار دارند و تقابل این دوتیم از نظر جدولی حساسیت چندانی ندارد زیرا نه خطر سقوط آن‌ها‌ را تهدید می‌کند نه شانس کسب سهمیه دارند، همین مسئله باعث می‌شود تا دو تیم نیاز چندانی به برد نداشته باشند و فشار روانی کمتری را دارند و آسوده‌تر بازی می‌کنند.

ذوب‌آهن در بخش فنی شرایط خوبی داشته و در هر ۲ فاز هجومی و دفاعی از آمادگی قابل قبولی برخوردار هستند و شاگردان تارتار برخوردار از ساختار دفاعی منظم هست و آن‌ها در بازی پر‌فشار مهارت بالایی دارند و با تکیه بر دفاع منظم‌ خود و بازی تخریبی خود، می‌توانند کار آلومینیوم را سخت کنند و در ضد‌حملات از ضعف خط دفاعی این تیم بهره ببرند.

در آن سو آلومینیوم اراک تیم سر‌سختی است که به سختی امتیاز از دست می‌دهد و آ‌ن‌ها نشان دادند در فاز دفاعی عملکرد خوبی دارد، شاگردان رحمتی بازی تخریبی و بسته‌ای دارند و با تجمع در میانه میدان و پرس شدید تیم حریف، در ضد‌حملات به گل برسند و این امر می‌تواند کار را برای ذوبی‌ها سخت کند و یکی از بزرگ‌ترین معضل تارتار در بازی روز دوشنبه مقابله با دفاع متراکم و بسته تیم آلومینیوم اراک است.

آلومینیوم اراک در نیم‌فصل دوم عملکرد چندان خوبی نداشته و در ۷ بازی اخیر خود هیچ بردی به دست نیاورده و آخرین پیروزی این تیم به هفته نوزدهم مقابل مس رفسنجان باز‌می‌گردد که آلومینیوم اراک در فاز هجومی با به ثمر رساندن ۱۷ گل عملکرد ضعیفی از خود به جای گذاشته‌ اما نکته مثبت اینجاست که آن‌ها در ۲۶ بازی گذشته خود ۱۳ گل را دریافت‌ کردند و همین گویای ساختار منظم دفاعی این تیم است‌.

محمد‌رضا تارخ، سعید زیبا، علی رعیت، حسین زمانی دقایقی دیگر این بازی را داوری می‌کنند و محمدرضا فلاح نیز ناظر داوری این بازی است.

دانش‌آموز خبرنگار: امیررضا رضایی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار