نماز عید فطر در قزوین اقامه شد

قزوین(پانا)-همزمان با اقامه نماز عید سعید فطر در سراسر کشور، هزاران نفر از مردم مؤمن قزوین، صبح شنبه ۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲، نماز عید فطر را به امامت آیت‌الله عبدالکریم عابدینی نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین برپا داشتند.

کد مطلب: ۱۳۶۵۶۸۰
لینک کوتاه کپی شد
نماز عید فطر در قزوین اقامه شد

آیت الله عبدالکریم عابدینی در خطبه‌های نماز عید فطر قزوین که در میدان سرداران شهر قزوین برگزار شد اظهار کرد: ماه مبارک رمضان از نظر معصومین مسابقه خوبی‌ها است و مردم در این ماه برای پیشی گرفتن در خوبی‌ها با یکدیگر مسابقه می‌دهند.

وی افزود: عده‌ای در این مسابقه سبقت گرفته، برنده می‌شوند و به فوز و رستگاری می‌رسند، عده‌ای هم تخلف کرده، خسارت و زیان می‌بینند.

امام جمعه قزوین با تاکید بر حفظ دستاوردهای معنوی ماه مبارک رمضان، تصریح کرد: همه باید تلاش کنیم تا دستاوردهای معنوی ماه مبارک رمضان را حفظ و نگهداری کنیم.

امام جمعه قزوین بیان کرد: شاهد این هستیم که مردم و جوانان به معنویت گرایش پیدا کرده‌اند که حضورشان در مراسم‌های مختلف ازجمله اعتکاف نشان دهنده این موضوع است.

آیت‌الله عابدینی با یادآوری شعار سال «مهار تورم و رشد تولید» گفت: با وجود اینکه تورم و گرانی‌ها تأمین معیشت را برای مردم سخت کرده است، اما این مردم همچنان نگاهی امیدوار به آینده کشور دارند و از مسئولان توقع داریم تا جایی که می‌توانند به این مردم خدمت کنند.

وی اضافه کرد: مدیران ما باید تلاش کنند با ایجاد اشتغال و افزایش درآمدهای مردم زندگی و معیشت را برای آنها آسان‌تر کنند و با توجه به اینکه مردم ما بزرگ‌ترین حامیان انقلاب هستند، سزاوار بزرگ‌ترین خدمات هستند.

وی همچنین ضمن تقدیر از جوانان به خاطر حضور گسترده‌ در آیین‌های عبادی و معنوی مانند اعتکاف، نماز جمعه، لیالی قدر و اردوهای راهیان نور تصریح کرد: حضور جوانان ما در چنین مراسم و آیین‌هایی بیانگر گرایش روزافزون آنها به دین و امور معنوی است و باید قدر چنین جوانانی را بدانیم و در همه مراحل زندگی حامی آنها باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار