امام جمعه شهرستان پردیس:

نتیجه پاک کردن گناهان در ماه رمضان، رسیدن به مقام محبة‌الله است

پردیس(پانا)- امام جمعه شهرستان پردیس در خطبه‌های عیدسعید فطر، ماه مبارک رمضان را ماه گناه‌شناسی و گناه‌زدائی خواند که خداوند توفیق شناخت گناهان و از بین‌بردن گناهان را توسط توبه و استغفار به همه عنایت فرمود و نتیجه پاک‌کردن گناهان، رسیدن به مقام محبة‌الله که موهبتی الهی است می‌باشد‌.

کد مطلب: ۱۳۶۵۵۷۲
لینک کوتاه کپی شد
نتیجه پاک کردن گناهان در ماه رمضان، رسیدن به مقام محبة‌الله است

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسین حسینی ضمن تبریک عیدفطر اظهار کرد: این عید بزرگ که روز پاداش و تشکرالهی از شما مهمانان محبوب‌الهی است را تبریک عرض می‌کنم و ان‌شاءالله امروز همه ما مشول این پاداش بزرگ الهی که رسیدن به مقام محبة‌الله و مقام‌ابرار است، بشویم.

امام‌جمعه شهرستان‌پردیس ضمن تشکر از مردم و مسئولین خدمتگذار گفت: از مردم عزیز که با طرح‌ها و نقشه‌ها، فتنه‌های دشمنان را علی‌الخصوص در سال گذشته، همراهی نکردند و مقتدرانه پای انقلاب و ولایت ایستادند و همینطور با حضور حماسی و باشکوه در راهپیمایی‌های 22 بهمن و روز جهانی قدس شرکت کردند قدردانی می ‌کنم آنان با این بصیرت و اقتدار خود، هم انقلاب را قدرتمند‌تر و هم دشمنان را ذلیل و خوارتر کردید.

وی در رابطه با مشکلات شهرستان و فشار اقتصادی گفت: عدم وجود مترو و ضعیف بودن حمل و نقل‌عمومی در شهرستان که مردم گله‌منداند و مطالبه دارند، مردم در فشار اقتصادی و تورم به سختی زندگی می‌کنند و یکی از راه‌ها این است که خیریه‌هایی که در شهرستان و تحت نظر مساجد فعالیت می‌کنند را حمایت کنید تا خیریه‌ها با دادن وام بدون‌سود، مقداری از مشکلات مردم را حل کنند.

امام‌جمعه شهرستان‌پردیس با اشاره به مشکلاتی که مسئولین شهرستان برای رفع آنها تلاش کردند، اظهار کرد: بیمارستان الغدیر که سال‌ها بلاتکلیف مانده بود با زحمات و تلاش‌های مسئولین و مطالبه‌گری‌های مکرر، راه‌اندازی شد. اگر سرمایه‌داران مقداری از سرمایه‌های خود را در صندوق‌های‌خیریه قرار بدهند و مسدود کنند تا پول‌شان به صورت قرض‌الحسنه به نیازمندان داده شود، هم مشکل آنها حل می شود و هم ثواب زیادی می‌‌کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی درباره موضوع حجاب و عفاف تصریح کرد: بانوان، زنان و دختران شهرستان بدانند که دشمنان با اصرار بر بی‌حجابی، در فکر انتقام از بانوی باهویت ایرانی هستند. زنان مسلمان‌ایرانی از سال 1342 تا به الان، در تمام فتنه‌ها، طرح‌ها و نقشه‌های دشمنان ایستادگی و مقابله کردند و در میادین علمی، ورزشی و مدیریتی چهره موفقی را از زن‌مسلمان ایرانی به نمایش گذاشته‌اند.

وی ادامه داد: دشمن از زنان مسلمان‌ایرانی کینه به دل گرفته است و می‌خواهد انتقام بگیرد اما زنان‌مسلمان ایرانی با رعایت عفاف و حجاب خود، برنامه‌ریزی‌های نظام سرمایه‌داری غرب را برهم زده‌اند. همه مردم باید نسبت عفاف و حجاب، و انتقام‌جویی دشمنان حساس باشند و با اجرای امر به معروف و نهی از منکر نگذاریم دشمن از زنان و دختران شهرستان ما انتقام بگیرد.

خبرنگار دانش‌آموز: سارا توحیدی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار