معاون جدید آموزش ابتدایی ناحیه یک قم معرفی شد

قم (پانا)- آیین تکریم و معارفه معاون آموزش ابتدایی اداره آموزش و پرورش ناحیه یک قم برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۶۵۰۰۰
لینک کوتاه کپی شد
معاون جدید آموزش ابتدایی ناحیه یک قم معرفی شد

عبدالله صادقخانی مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک قم طی سخنانی در مراسم تکریم و معارفه معاون آموزش ابتدایی این ناحیه اظهار کرد: بر اساس سند تحول، مقطع ابتدایی از اهمیت بسزایی برخوردار است و توجه به برنامه درسی و توانمندسازی معلمان، از جهت آموزش و پرورشی روی دانش آموزان تاثیر شگرفی خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه مدیران مدارس ابتدایی در موضوع آموزش با عزم جزم فعالیت می کنند، گفت: اما در موضوع مسائل پرورشی در مدارس ابتدایی باید بیشتر کار شود.

صادقخانی ادامه داد: همه ما یک تیم هدفمند هستیم و باید با روحیه تعامل، نقدپذیری و اینکه کارها را متعلق به خودمان بدانیم، از فرصت مسئولیت برای خدمت بیشتر به ارتقا علم و فرهنگ دانش آموزان استفاده کنیم.

وی یادآور شد: اینکه در یکی از جلسات مدیران، نماینده مجلس دانش آموزی استان نیز حضور داشت و برخی برنامه ها را مورد نقد قرار داد، بسیار مطلوب و سازنده بود.

در ادامه، «مریم السادات پناهنده» معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش قم با اشاره به فرازهای پایانی دعای سحر ماه مبارک رمضان گفت: در این دعا، ایمان ثابت و یقین کامل به اینکه جز تقدیر الهی مقدر نخواهد شد را درخواست می کنیم زیرا این موضوع به آرامش ما کمک می کند.

وی افزود: البته راضی شدن به مقدرات الهی به معنای انفعال نیست و همین آرامش به واسطه یقین و باور، به انسان طول عمر می بخشد.

پناهنده با تاکید بر این نکته که قدر دوره عمر و خدمت را بازنشستگان بیشتر می دانند، گفت: همه فلسفه برنامه های ما تربیت دانش آموزان است و با اینکه شرح وظایف سازمانی ما مشخص است، باید بتوانیم نقش و جایگاه خوبی را ترسیم کنید و قدرت حل مساله، ارتقاء شاخص و ترمیم بازسازی داشته باشیم.

وی با تقدیر از تلاش های مستمر و موثر معلمان و مدیران مقطع ابتدایی تاکید کرد: متاسفانه معدودی افراد در جایگاه خودشان نیستند و در موضوع تربیت و آموزش دانش آموزان با هیچ کس نه تعارف داریم و نه معامله می کنیم.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش قم با اشاره به اینکه عرض خدمت مهم است نه طول آن، گفت: امیرکبیر فقط چهار سال در راس مسئولیت بود اما منشاء خدمات بسیاری در کشور شد.

وی در پایان، با اشاره به فرازهایی از دعای افتتاح، صفات حلم در برابر خشم و غضب، و بخشش در عین قدرت را از صفات برجسته ای خواند که شایسته است معلمان و مدیران، خود را به آن زینت بخشند.

در ادامه این مراسم، محمد حمزه ای و محسن عاصی معاونان سابق آموزش ابتدایی و پژوهش ناحیه یک در سخنانی، توجه بیش از پیش به مجموعه مدیران و معلمان آموزش ابتدایی را مورد تاکید قرار دادند.

همچنین اسماعیل ملایی معاون جدید آموزش ابتدایی ناحیه یک آموزش و پرورش نیز در سخنانی، همدلی و هم افزایی مجموعه مدیران و معلمان ناحیه را از ویژگی های برجسته ناحیه برشمرد.

در پایان، هدایایی به رسم یادبود به معاونان سابق آموزش ابتدایی ناحیه که به افتخار بازنشستگی نائل آمده اند، تقدیم و حکم علیرضا رحیمی مدیرکل آموزش و پرورش استان قم برای انتصاب اسماعیل ملایی به سمت مسئولیت معاون جدید آموزش ابتدایی قرائت شد.

خبرنگار: ابوالفضل بمانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار