مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۵ تبریز:

مدرسه مکانی مقدس است

تبریز( پانا )- مدیر آموزش و پرورش ناحیه 5 تبریز با اشاره به اهمیت تربیت و پرورش دانش آموزان در محیطی شاد و پر نشاط، مدرسه را به عنوان مکانی مقدس عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۳۶۴۹۲۴
لینک کوتاه کپی شد
مدرسه مکانی مقدس است

میر کلام سیدی در جلسه افطاری روزه اولی ها، در دیدار با معلمان و مربیان دبستان قائم آل محمد (عج) آموزش و پرورش ناحیه 5 تبریز گفت: حضور در بین دانش آموزان و برپایی نماز با آنان این جلسه را هرچه بیشتر جذاب کرده؛ چراکه مدرسه مکانی مقدس است و از لحاظ اعتقادی و معنویت دانش آموزان با حضور در این جلسات بیشتر با مباحث دینی و اسلامی آشنا می شوند. همکاری و سخت کوشی عوامل این دبستان موجب خرسندی ما و دانش آموزان شد چون وجود کادری مسئولیت پذیر و خدوم در دستگاه تعلیم و تربیت سبب پرورش بهتر دانش آموزان می شود.

وی افزود: اعضای دستگاه آموزش و پرورش ممکن است گاهی با نا ملایمت ها و نارضایتی های افراد مختلف من جمله والدین دانش آموزان مواجه باشند اما صبوری و خوش رفتاری انها در برابر این نارضاتی ها میتواند گام مثبتی جهت تربیت دانش آموزان تلقی شود. فضای حاکم بر برنامه امروز سرشار از شور و نشاط برای دانش آموزان بوده و حقیقتا نکته حائز اهمیت برای ما همین شادی دانش آموزان است که برگزاری این برنامه بیشتر موجب گشت تا فرزندان ما نسبت به وظایف شرعی خود آگاه تر شوند.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه 5 تبریز در پایان خاطرنشان کرد: خدمت به فرزندان این مرز و بوم باعث افتخار ما معلمان است، چنین فضای آموزشی مربیان را ترغیب میکند تا هرچه بیشتر و هرچه بهتر به خدمت بپردازند. امید است تا با توجه به ذوق و شوق دانش آموزان بتوانیم دین خود را به حرفه شریف معلمی ادا کرده و سبب تربیت و پرورش فرزندانمان باشیم.

دانش آموز خبرنگار پانا: سما رزمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار