حسینی:

رئیس‌جمهوری در انتخاب همکاران، ملاحظات شخصی، حزبی و باندی ندارد

تهران (پانا) - معاون پارلمانی رئیس‌جمهوری تغییرات در کابینه دولت سیزدهم را در راستای ارائه خدمت‌رسانی بهتر به مردم دانست و گفت‌ رئیس‌جمهوری به‌عنوان مسئول عالی قوه مجریه در انتخاب همکاران ملاحظات شخصی و حزبی و باندی ندارد.

کد مطلب: ۱۳۶۴۸۵۹
لینک کوتاه کپی شد
رئیس‌جمهوری در انتخاب همکاران، ملاحظات شخصی، حزبی و باندی ندارد

سیدمحمد حسینی روز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران درباره اظهارات رییس‌جمهور که چک سفید امضا به هیچ مدیری نداده است، گفت: موافق دیدگاه رییس‌جمهور هستم؛ رییس جمهور مسئولیت قوه مجریه را برعهده دارد و نباید ملاحظات شخصی و حزبی و باندی باشد. در گذشته روسای جمهوری داشتیم که به هر قیمتی از وزرا و اعضای دولت با وجود ایراداتی و اشکالات که وجود داشت، حمایت می‌کردند.

وی تغییرات در کابینه دولت سیزدهم را در راستا ارائه خدمت‌رسانی بهتر به مردم دانست و گفت: آقای رییس جمهور نظرات مختلف را می‌شنوند و ارزیابی را که از دستگاه‌ها دارند هر جایی لازم باشد تغییر می‌دهند شاید کمتر دولتی داشته باشیم که پنج عضو اصلی خود را جا به جا کند و این نشان‌دهنده این است که بخاطر مصالح ملی و ارائه خدمات بیشتری به مردم ارائه شود این اقدام را انجام می‌دهد.

حسینی افزود: گاهی نیاز به استیضاح هم نیست و تاکنون سه وزیر و معاون سازمان برنامه بودجه و رییس کل بانک‌مرکزی برای پیشبرد امور تغییر کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار