مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران:

اختتامیه جشنواره نوجوان مازنی ۶ اردیبهشت برگزار می‌شود

ساری(پانا)- مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در رابطه با برگزاری نخستین جشنواره نوجوان مازنی، گفت: این جشنواره از اواخر دی ماه شروع به کار کرد و تا پایان اسفند ماه در حال دریافت آثار بود و اختتامیه جشنواره در ۶ اردیبهشت ماه برگزار می شود.

کد مطلب: ۱۳۶۴۵۸۳
لینک کوتاه کپی شد
اختتامیه جشنواره نوجوان مازنی ۶ اردیبهشت برگزار می‌شود

حسین جوادی افزود: داوری ها در دو مرحله بصورت مجازی و حضوری انجام شد که مرحله حضوری به میزبانی پنج شهرستان استان برگزار شد.

وی ادامه داد: اختتامیه این جشنواره در ششم اردیبهشت با حضور مدیران ارشد کشوری و استانی در شهرستان محمود آباد برگزار خواهد شد.

حسین جوادی در خصوص این جشنواره عنوان کرد: جشنواره نوجوان مازنی در غالب شعر، مجریگری، بازیگری و دکلمه در سطح نوجوانان استان برگزار شد.

جوادی بیان کرد: بیش از ۲ هزار دانش آموز در این جشنواره شرکت کردند، که در بخش شعر و دکلمه ۵۴۱ اثر، در نقالی، قصه گویی و خاطره گویی ۲۳۰ اثر، در مجری‌گری ۱۰۹ اثر، سرود گروهی ۵۷ اثر و در بخش آزاد ۱۶۳ اثر ارسال شد.

وی افزود: برای اولین بار داوری مردمی نیز در جشنواره قرار داده شده تا انگیزه ای برای ترویج و انتشار فرهنگ و زبان مازنی باشد.

جوادی گفت: این چنین برنامه هایی نشان داد که می‌توان علاقه و کنجکاوی در این نسل ایجاد کرد و با هنر، نسل نوجوان را هم به سمت فرهنگ و زبان مازنی که ریشه و هویت ما است، سوق داد.

دانش آموز خبرنگار: سونیا کاظمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار