مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران از مراکز فرهنگی هنری شهرستان پاکدشت بازدید کرد

خبرگزاری پانا: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران در رأس هیئتی، با حضور در شهرستان پاکدشت از مراکز فرهنگی هنری این شهرستان بازدید کرد.

کد مطلب: ۱۳۶۴۴۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، سید احسان قاضی زاده هاشمی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران طی بازدید از مراکز فرهنگی هنری تابعه از نزدیک با اصحاب فرهنگ و هنر شهرستان پاکدشت دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار که با هدف آشنایی و بررسی مشکلات فرهنگی و آموزش هنری صورت پذیرفت فعالیتهای اجرایی در حوزه فرهنگ مورد ارزیابی قرار گرفت. حسن اسلامی فر سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پاکدشت فعالیت های مجتمع های تابعه را در تابستان امسال مطلوب ارزیابی نمود و بیان داشت : امیدواریم این شور و اشتیاق در مجتمع های فرهنگی شهرستان روز افزون باشد و در آینده شاهد کسب موفقیت های بیشتری در این عرصه باشیم.

همچنین سید احسان قاضی زاده مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هنگام بازدید از مجموعه برنامه ها و فعالیتهای انجمنهای فعال مراکز متبوع جایگاه خدمات فرهنگی و هنری را بسیار ارزشمند و حساس در اعتلای فرهنگ عمومی تلقی نمود و از تلاشها و حمایت های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان تقدیر و تشکر به عمل آورد.وی در بخشی از سخنان خود ابراز داشت برنامه ریزی صحیح و تبلیغات و اطلاع رسانی گسترده در جهت جذب مخاطبان و بروز استعدادهای هنری جوانان و نوجوانان بسیار مهم و درخور اهمیت می باشد که لازم است ادارات شهرستانها در تحقق این امر کوشا و ساعی باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار