مدیر آموزش و پرورش منطقه ۴ شهر تهران:

جشن روزه اولی‌ها با هدف تشویق دانش‌آموزان و ایجاد علاقه به روزه‌داری برگزار می‌شود

تهران(پانا) - مدیر آموزش و پرورش منطقه 4 با بیان اینکه ماه مبارک رمضان بهترین فرصت در جهت تربیت دانش‌آموزان است، جشن روزه اولی‌ها را در راستای تشویق دانش‌آموزان و ایجاد علاقه به روزه‌داری در آنها موثر و مفید دانست.

کد مطلب: ۱۳۶۴۳۸۸
لینک کوتاه کپی شد
جشن روزه اولی‌ها با هدف تشویق دانش‌آموزان و ایجاد علاقه به روزه‌داری برگزار می‌شود

هادی زمانی نژاد، مدیر آموزش و پرورش منطقه 4 شهر تهران در حاشیه مراسم پسران روزه اولی که در امامزاده پنج تن لویزان برگزار شد، در گفت و گو با پانا گفت: این جشن، با هدف ایجاد فضای ویژه و مناسب برای دانش آموزان پسر روزه اولی و ثبت خاطره از اولین ماه رمضان در ذهن آنها برگزار شد و تلاش ما این بود از فرصت معنوی ماه مبارک رمضان در جهت تربیت دانش آموزان بهره مند شویم و زمینه استفاده حداکثری دانش آموزان از این ماه پربرکت را فراهم کنیم.

زمانی نژاد با بیان اینکه تشویق دانش آموزان روزه اولی و ایجاد علاقه به روزه داری در میان آنان از جمله اهدافی است که جشن روزه اولی‌ها به دنبال آن است، تصریح کرد: در این همایش 2000نفری برنامه‌های معنوی بسیار مفرحی برای دانش آموزان پسر روزه‌دار مدارس منطقه 4 اجرا شد و در پایان دانش آموزان روزه اولی در ضیافت افطار حضور یافتند.

وی همچنین اضهار کرد: این مراسم در راستای ترویج احکام دینی و آشنایی بیشتر دانش آموزان با مناسک دینی و با مشارکت آموزش و پرورش منطقه 4 و شهرداری این منطقه برگزار شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار