مدیر آموزش و پرورش ملارد:

بصیرت افزایی دانش‌آموزان در امر حجاب ضروری است

ملارد(پانا)_مدیر آموزش و پرورش ملارد در آیین اختتامیه جشنواره عفاف و حجاب و گوهر فاطمی، بصیرت افزایی دانش‌آموزان را در مسئله حجاب و عفاف امری ضروری دانست.

کد مطلب: ۱۳۶۴۲۰۳
لینک کوتاه کپی شد
بصیرت افزایی دانش‌آموزان در امر حجاب ضروری است

سعید تیموری راد مدیر آموزش و پرورش ملارد در آیین اختتامیه جشنواره عفاف و حجاب و گوهر فاطمی بیان کرد: یکی از ابعاد و مولفه‌هایی که دشمن برای آن طراحی و برنامه ریزی کرده در مسئله حجاب و عفاف است که در این فعالیت های خصمانه حجاب و عفاف برتر در آماج حملات دشمنان قرار گرفته است.

وی افزود: دشمنان ایران اسلامی نمی‌توانند اقتدار این سرزمین و فرزندان پاک‌سرشت و موفق آن‌ها را مشاهده کنند، تنها خواسته آن‌ها از هدف قرار دادن حجاب این است که به مقاصد شوم دیگری دست پیدا کنند.

تیمور‌ی‌راد در رابطه با بصیرت افزایی دانش‌آموزان در امر حجاب عنوان کرد: قطعا دختران و دانش‌آموزان عفیف و پاکدامن این سرزمین طراحی های دشمنان را نیز نابود خواهند کرد و ما در آموزش و پرورش خواهان این موضوع هستیم که جوانان و نوجوانان به ویژه دانش آموزان تحرکات دشمن را در این زمینه رصد کرده و بصیرت خود را افزایش دهند.

مدیر آموزش و پرورش خاطر نشان کرد: مسئله حجاب و عفاف مسئله مهمی است که تمامی ما باید در تفهیم منطقی و فلسفی این موضوع برای جوانان و دانش آموزان کوشا باشیم.

گفتنی است اختتامیه جشنواره عفاف و حجاب با برگزاری مراسم نماز جماعت ، محفل انس با قرآن ،سفره اطعام افطار و تجلیل از نفرات برتر به همت معاونت پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش و حوزه بسیج دانش آموزی شهید اندرزگو ملارد در اداره آموزش و پرورش ملارد برگزار شد.

خبرنگار:زهرا عین آبادی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار