معاون وزیر ورزش و جوانان:

رویداد ملی نوآوری مشارکت اجتماعی جوانان برگزار می‌شود

تهران (پانا) - معاون امور جوانان وزیر ورزش و جوانان از برگزاری رویداد ملی نوآوری مشارکت اجتماعی جوانان (نما) در سال جدید خبر داد و گفت این رویداد به معرفی برترین ایده‌های جوانان در حوزه‌های اجتماعی می‌پردازد.

کد مطلب: ۱۳۶۴۱۷۶
لینک کوتاه کپی شد
رویداد ملی نوآوری مشارکت اجتماعی جوانان برگزار می‌شود

به گزارش وزارت ورزش و جوانان، وحید یامین‌پور در معرفی برنامه‌های حوزه جوانان در سال جدید به رویداد ملی نوآوری مشارکت اجتماعی جوانان (نما) اشاره کرد و گفت: این رویداد به همت اداره کل مشارکت های اجتماعی و فعالیت‌های داوطلبانه جوانان برنامه‌ریزی شده است و تلاش می‌کند برترین ایده های جوانان در حوزه مسائل اجتماعی و پاسخ‌های مناسب برای آن را شناسایی و معرفی کند.

وی افزود: هدف از برگزاری این رویداد جذب جوانان نوآور در قالب گروه‌های کاری به سمت مشارکت اجتماعی و استفاده از خلاقیت، دانش و توانایی نسل جوان در مواجهه با مسائل اجتماعی جامعه است و ما سعی داریم با برگزاری این رویداد بستری فراهم شود تا جوانان بتوانند ایده‌های خود را در زمینه مسائل مختلف اجتماعی، رفع مشکلات موجود و بهبود فرایندهای اجتماعی مطرح کنند و سپس با بررسی کارشناسی برترین ایده ها شناسایی و در اردوهای توانمندساز منطقه‌ای دعوت شوند.

یامین پور ضمن دعوت از جوانان برای شرکت در این رویداد گفت: رویداد ملی نوآوری مشارکت اجتماعی جوانان (نما) ویژه گروه‌های جوانان ۱۸ تا ۲۵ سال است و همه جوانان در این مقطع سنی که به صورت گروه‌های سه تا پنج نفره فعالیت دارند چه در قالب سازمان مردم نهاد و گروه‌های دوستانه می توانند در این رویداد شرکت کنند.

معاون امور جوانان در مورد زمان برگزاری این رویداد گفت: زمان برگزاری این رویداد به صورت سراسری اعلام خواهد شد و شرکت در آن به صورت برخط است و جوانان علاقه‌مند پس از اعلام فراخوان ثبت‌نام، می‌توانند برای کسب اطلاع از جزئیات برنامه به ادارت کل ورزش و جوانان استان خود مراجعه کنند.

وی خروجی این رویداد را معرفی و تقدیر از ایده‌های برتر جوانان در حوزه حل مسائل اجتماعی دانست و اظهار داشت: امیدوارم این رویداد زمینه لازم برای استفاده از دانش و نیروی جوانی در مواجهه با مسائل اجتماعی را فراهم کند و راهی برای ورود ایده‌های نو در عرصه‌های مدیریتی باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار