کشف 20 میلیاردی مواد غذایی قاچاق در جنوب تهران

تهران (پانا) - رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف 20 میلیارد ریال مواد غذایی قاچاق در یک انبارکالا در جنوب تهران تهران خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۶۳۹۲۲
لینک کوتاه کپی شد
کشف 20 میلیاردی مواد غذایی قاچاق در جنوب تهران

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ هدایت بهرامی در تشریح جزییات این خبر اظهار کرد: در اوایل هفته جاری کارآگاهان پایگاه جنوب پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از دپو مقادیر زیادی کالای قاچاق در یک انبار مواد غذایی در محدوده مرتضی گرد مطلع شدند و برای بررسی موضوع به نشانی اعلامی اعزام شدند.

وی با بیان اینکه تحقیقات اولیه نشان از این داشت، مالک انبار به تازگی مقدار فراوانی مواد غذایی قاچاق از طریق استان های شمالی به شهر تهران انتقال و در داخل انبار کالا تخلیه کرده است، اضافه کرد: نتیجه تحقیقات پلیسی به مرجع قضائی منعکس و دستور دستگیری متهم و بازرسی از داخل انبار مواد غذایی اخذ شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ تصریح کرد: روز گذشته تیمی از کارآگاهان پایگاه جنوب این پلیس به نشانی اعلامی اعزام و موفق شدند در بازرسی از داخل انبار 2 میلیون و 256 هزار و 240 عدد آدامش و 20 هزار و 112 بسته پاستیل قاچاق فاقد بارنامه و مجوزهای قانونی و گمرکی کشف کنند.

این مقام انتطامی در پایان با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی کالای کشف شده را 20 میلیارد ریال براورد کرده‌اند، خاطرنشان کرد: با تکمیل تحقیقات مقدماتی، متهم برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار