نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی:

آموزش و پرورش با مخاطب‌شناسی در مسیر برنامه‌ریزی حرکت کند

ارومیه (پانا) - نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی گفت آموزش و پرورش توجه به نیازهای مخاطبان را در اولویت قرار دهد و نیازسنجی و مخاطب‌شناسی نباید در برنامه‌ریزی‌های آتی مورد غفلت قرار گیرد.

کد مطلب: ۱۳۶۳۸۱۱
لینک کوتاه کپی شد
آموزش و پرورش با مخاطب‌شناسی در مسیر برنامه‌ریزی حرکت کند

حجت الاسلام سیدمهدی قریشی در دیدار با جمعی از نیروهای ستادی و مدیران تابعه آموزش و پرورش آذربایجان غربی افزود: در مباحث تعلیم و تربیت مسایل زیادی مطرح است که اگر اولویت بندی درست نباشد موفق نخواهیم بود.

وی با بیان اهمیت و جایگاه دانشگاه فرهنگیان در تربیت نسل معلمان آینده گفت: دانشگاه فرهنگیان در بحث‌های تربیتی و پرورشی اصل و بنیان است و در هدفگذاری ها اگر بتوانید در زمینه آموزش‌های زیربنایی برای معلمان گام بردارید مطلوب است چرا که دانشگاه سرچشمه تربیت است.

به گفته امام جمعه ارومیه، در بحث جهاد تبیین که مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است شناسایی شبهات دانش آموزان و پاسخگویی به آنها مهم‌ترین مساله است.

حجت الاسلام سید مهدی قریشی اضافه کرد:در مطالبه سرانه آموزشی باید همه امکانات را پای کار آورد و نباید از داشته ها غفلت شود.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی با بیان اینکه کار جهادی نباید شامل روز مرگی شود، ادامه داد: اقدام جهادی باید تغییر و تحول را به همراه داشته باشد.

وی اظهار کرد: بخشی وسیع از تعلیم و تعلم در دستان معلمان است و نباید از فرصت‌های تعلیم و تربیتی غفلت کرد.

حجت الاسلام والمسلمین قریشی یادآور شد: نباید با کاهلی انتظار موفقیت داشت و باید شبانه روزی تلاش کرد. اگر مسوولان شبانه روز دنبال مسایل فرهنگی نباشند به‌نظر دغدغه ای ندارند.

امام جمعه ارومیه تاکید کرد: باید در مسیر آموزش تلاش مضاعف شود و تغییر تحول و ایده‌های جدید برای این کار نیاز است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار