مدیر سازمان دانش‌آموزی خراسان‌ رضوی:

روز قدس نماد یک اعتراض فراگیر است

مشهد (پانا) - مدیر سازمان دانش‌آموزی استان خراسان‌رضوی از همه فرهنگیان و دانش‌آموزان برای حضور منسجم و حداکثری در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرد.

کد مطلب: ۱۳۶۲۶۹۳
لینک کوتاه کپی شد
روز قدس نماد یک اعتراض فراگیر است

حجت رضازاده، مدیر سازمان دانش آموزی استان خراسان رضوی از جامعه فرهنگیان و دانش آموزان برای حضور منسجم و حداکثری در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرد.

وی در پیامی عنوان کرد: روز قدس نماد یک اعتراض فراگیر است، اعتراض مسلمانانی که به مسالمت آمیزترین روش ممکن می کوشند مظلومیت یک قوم را فریاد کنند تا شاید وجدان های بیدار و آگاه راهی برای مقابله با اسرائیل بیابد.

راهی برای آزاد کردن از رنج اسارت ملتی که در سرزمین مادری خویش به گروگان گرفته شده اند.

اکنون ما می خواهیم با فریادی رساتر از همیشه به تک تک کودکان و نوجوانان و زنان و مردان فلسطین بگوییم در کنارشان هستیم و خواهیم ماند تا نابودی همیشگی ظلم.

لذا از شما همکاران، نوع‌دوست و متدین ، دانش آموزان عزیز و اولیای گرامی دعوت به عمل می‌آید، همراه و همصدا با اقیانوس خروشان امت سرافراز اسلام و خیل عظیم انسان‌های آزاده و حق‌طلب جهان با حضوری پرشکوه و حماسی در راهپیمایی روز جهانی قدس، طنین حمایت از قدس شریف و انتفاضه ملت مظلوم فلسطین را سر داده و با «نه» قاطع به توطئه های شیطان بزرگ، بار دیگر با نمایش عزم و اراده پولادین خود شعار کوبنده نابودی رژیم جعلی، غاصب و اشغالگر صهیونیستی و بیزاری از حامیان آن در مجامع بین‌المللی را به عنوان مطالبه اول مسلمین عالم سر داده و تجلی‌بخش نماد عینی وحدت و حمایت همه‌جانبه امت اسلامی از آرمان‌های فلسطین و قدس شریف باشیم. وعده گاه ما :جمعه ۲۵ فروردین ماه ۱۴۰۲، میدان ۱۵ خرداد به سمت حرم مطهر رضوی ،ساعت ٩:٣٠ صبح

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار