تعداد مشترکان بدمصرف آب کاهش یافت

تهران (پانا) -  معاون درآمد و امور مشترکان آبفای استان تهران از کاهش ۳۵ درصد تعداد مشترکان بدمصرف آب خبر داد و اعلام کرد اجرای طرح ایجاد محدودیت برای مشترکان بدمصرف تهرانی در سال گذشته توانست ۱۰ درصد میانگین مصرف هر خانوار را نسبت به زمان شروع طرح کاهش دهد.

کد مطلب: ۱۳۶۱۷۳۵
لینک کوتاه کپی شد
تعداد مشترکان بدمصرف آب کاهش یافت

به گزارش شرکت آب و فاضلاب استان تهران، سیدرسول باقری افزود: افزون بر ۴۳ هزار واحد خانگی و غیرخانگی بدمصرف از ابتدای اجرای این طرح تاکنون با محدودیت موقت قطع آب مواجه شده‌اند.

وی با بیان اینکه مدیریت مصرف آب ویژه یک فصل خاص نیست، ادامه داد: اجرای این طرح تا زمان تغییر رفتار مشترکان بدمصرف ادامه خواهد داشت.

باقری خاطرنشان کرد: میزان مشترکان بدمصرف در استان تهران نسبت به شروع این طرح بیش از ۳۵ درصد و نسبت به میانگین سال گذشته ۳۰ درصد کاهش داشته است.

معاون درآمد و امور مشترکین آبفای استان تهران ادامه داد: سال گذشته افزون بر ۱۷هزار اشتراک غیرمجاز در استان تهران شناسایی شد که از این تعداد ۷۰۰۰ انشعاب تبدیل به مجاز، ۹ هزار انشعاب قطع و یک هزار انشعاب نیز اصلاح شده است.

وی خاطرنشان کرد: با شناسایی و برخورد با این دسته از مشترکان غیرمجاز، از هدررفت ۴۰۰۰ مترمکعب آب در شبانه‌روز جلوگیری شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار