استاندار آذربایجان‌غربی:

زمینه توسعه فوتبال در آذربایجان‌غربی فراهم است

ارومیه (پانا) - استاندار آذربایجان‌غربی با بیان اینکه زمینه توسعه فوتبال در استان فراهم است، گفت آماده برگزاری مسابقات چندجانبه داخلی و بین‌المللی در فوتبال و فوتسال هستند.

کد مطلب: ۱۳۶۱۵۳۳
لینک کوتاه کپی شد
زمینه توسعه فوتبال در آذربایجان‌غربی فراهم است

محمدصادق معتمدیان در دیدار با رئیس فدراسیون فوتبال کشور، فوتبال و والیبال را از اولویت های استان در حوزه ورزش معرفی کرده و افزود: آذربایجان غربی در ورزش های تیمی و انفرادی حرف برای گفتن داشته و اقداماتی را نیز در حوزه ورزش های عمومی و قهرمانی آغاز کرده ایم.

وی با اشاره به رکود در اجرای زیرساخت های ورزشی استان در سال‌های گذشته، خاطرنشان کرد: سرانه قابل توجهی به حوزه ورزش آذربایجان غربی در سال های اخیر تخصیص نیافته و پروژه جدیدی در سطح ملی نداشته ایم.

استاندار آذربایجان غربی به رویکرد دولت سیزدهم در خصوص اتمام پروژه های نیمه تمام نیز اشاره کرده و افزود: از ظرفیت های ملی و استانی استفاده کرده و در سفرهای شهرستانی مصوبات خوب و طرح های جدیدی برای توسعه حوزه ورزش آذربایجان غربی در کنار تکمیل پروژه های نیمه تمام داشته ایم.

معتمدیان همچنین استفاده از مدیران جوان و متخصص در حوزه ورزش استان را یادآور شده و اضافه کرد: با توجه به همسایگی آذربایجان غربی با سه کشور، به دنبال برگزاری مسابقات چندجانبه بوده و در سال گذشته نیز میزبان چند مسابقه بین المللی بودیم.

وی در پایان به ظرفیت های استان در حوزه فوتبال اشاره کرده و افزود: زمینه توسعه فوتبال در آذربایجان غربی با توجه به حضور فعال تیم هایی چون نود ارومیه و سردار بوکان همواره فراهم بوده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار