رئیس ستاد بزرگداشت دهه کرامت منصوب شد

تهران (پانا) - در حکمی از سوی نماینده ولی فقیه و رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی؛ حجت‌الاسلام و المسلمین «کمال خداداده» به‌عنوان رئیس ستاد بزرگداشت دهه کرامت منصوب شد.

کد مطلب: ۱۳۶۱۴۶۲
لینک کوتاه کپی شد
رئیس ستاد بزرگداشت دهه کرامت منصوب شد

‌به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام و المسلمین «محمدحسین موسی‌پور» نماینده ولی فقیه و رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، در حکمی حجت‌الاسلام و المسلمین «کمال خداداده» را به عنوان رئیس ستاد بزرگداشت دهه کرامت منصوب کرد.

‌متن این حکم به شرح زیر است:

«یکی از واژگان زیبا و پرمعنایی که با امتزاج روح الهی با پیکره و جسم آدمی متجلّی و جایگاه مقام خلیفة اللهی و جانشینی خدا، مسجود ملائک و فرشتگان مقرب پروردگار برای انسان شد، صفت کرامت است که در پرتو تفضلات حق، اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم السلام) اصول الکرم و جامع ترین مجلای فیض این صفت جمالی الهی می‌باشند ودهه‌ مبارک کرامت که آغاز آن مزین به ولادت کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه (سلام الله علیها ) بزرگ بانویی از جنس امامت و زاد روز حضرت احمد بن موسی (علیه السلام ) در میانه این دهه و میلاد هشتمین اختر آسمان امامت و ولایت حضرت علی ابن موسی الرضا (علیهما آلاف التحیه و الثناء) حسن ختام آن بوده و فرصت مغتنمی برای باز تبیین ظرفیت های نهفته در فرهنگ دینی و ترویج ولایت مداری است تا ضمن گرامی‌داشت ولادت این سه مولود خجسته، بسیاری از نکته‌های متعالی و مفاهیم ارزشمند در دین مبین اسلام و لطیف‌ترین حقایق نورانی سلوک و زندگانی خاندان عصمت و کرامت برای بشر دور مانده از حقیقت خویش بازگو شود.

لذا با استعانت از ذات اقدس الهی و با عنایت به رویکرد و سیاست‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و نظر به شایستگی‌ و تجارب ارزنده، جنابعالی را به سمت « رئیس ستاد بزرگداشت دهه کرامت » منصوب می‌نمایم. انتظار است با تشریک مساعی و مشارکت اعتاب مقدسه و حوزه های علمیه و بهرمندی از ظرفیت‌ نهادها، دستگاههای اجرایی، مراکز علمی، فرهنگی و هم‌افزایی گروههای مردمی زمینه­ساز برگزاری هرچه باشکوه­تر برنامه‌های این دهه و پویایی و اثربخشی افزون تر فعالیت‌های این ستاد در سال جاری باشیم.

مزید توفیقات شما را در ظل توجهات بقیه الاعظم امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و تحقق منویات ولی امر مسلمین امام خامنه‌ای (مدظله العالی) از خداوند متعال خواهانم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار