رئیس دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر:

دانشجو معلم بوشهری تیم جودو ایران راهی مسابقات روسیه شد

بوشهر(پانا) - رئیس دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر گفت دانشجو معلم بوشهری عضو تیم ملی بزرگسالان جودو ایران به مسابقات لیگ قاره‌ای در روسیه اعزام شد.

کد مطلب: ۱۳۶۱۳۲۳
لینک کوتاه کپی شد
دانشجو معلم بوشهری تیم جودو ایران راهی مسابقات روسیه شد

رضا درویشی با بیان این مطلب ضمن تبریک به این دانشجو معلم و خانواده وی و جامعه بزرگ دانشگاه فرهنگیان کشور اظهار کرد: این ورزشکار عضو تیم ملی بزرگسالان جودو ایران جمعه 18 فروردین ماه جهت شرکت در مسابقات لیگ قاره ای جودو راهی کشور روسیه شد .

درویشی گفت : وی علاوه بر اینکه عضو تیم ملی بزرگسالان جودو ایران است، در مسابقات جودو دانشجویان ایران نیز با افتخارآفرینی با اقتدار نماینده شایسته دانشگاه فرهنگیان در این مسابقات بود.

وی تصریح کرد: این نخبه ورزشی دانشگاه فرهنگیان توانست پس از چندین مرحله مسابقات و حضور در اردوی آمادگی تیم ملی به عضویت تیم ملی دانشجویان ایران اعزامی به مسابقات جهانی چین که در آینده برگزار می شود، در آید.

رئیس دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر گفت: دانشجو معلمان ما در پردیس های این دانشگاه در حوزه ورزشی حرف های بسیاری برای گفتن دارند و برای منصوری نژاد دانشجو معلم قهرمان این دانشگاه نیز آرزوی سربلندی و سلامتی در این مسابقات و یکا‌یک لحظات زندگی دارم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار