مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان‌غربی:

نظام تعلیم و تربیت با نگاه گروه‌های خیریه و جهادی متعالی‌تر خواهد شد

ارومیه (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان‌غربی گفت نظام تعلیم و تربیت با نگاه گروه‌های خیریه و جهادی، متعالی‌تر خواهد شد.

کد مطلب: ۱۳۶۱۲۱۶
لینک کوتاه کپی شد
نظام تعلیم و تربیت با نگاه گروه‌های خیریه و جهادی متعالی‌تر خواهد شد

علی مطهری در دیدار با مسئول کانون جمعیت امام رضایی های استان آذربایجان غربی گفت: تعلیم و تربیت از اساسی ترین نهادها و شالوده وجودی نیروی انسانی است که باید همه باهم بتوانیم تبیین و ترمیم را به خوبی انجام بدهیم، آموزش و پرورش با وجود گروه‌های جهادی و خیریه و با نگاه آنها متعالی‌تر خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی افزود: جمعیت امام رضایی‌ها یک نهاد خیریه و جهادی و یک تشکیلات منظم در این زمینه است که در تمامی مناطق استان در راستای احداث و ترمیم مدارس مخصوصا در شهرستان‌های نیازمند توسعه، فعالیت های شایانی را انجام داده است.

در طی این دیدار پیام عزیز، مسئول کانون جمعیت امام رضایی های استان آذربایجان غربی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در راستای فعالیت های جهادی گفت: تکیه بر ارزش های معنوی انسانها و خدمت به خلق با تکیه بر نیروهای انسانی و جهاد تبیین و جهاد فی سبیل الله از اهم مواردی است که نیاز مبرم برای جامعه ماست و تقاضا داریم مانند همیشه اداره کل آموزش و پرورش و قرارگاه جهادی عدالت تربیتی در برنامه های مشترک هم توان با هم حرکت کنیم.

عزیز افزود: فعالیت های انجام گرفته در شهرستان خوی‌ با توجه به حادثه زلزله، نشان داد استان ما این توانایی و قابلیت را دارد که بتوان در ترمیم و ارتقای کیفی و کمی سایر کم و کاستی ها نیز از ظرفیت ها استفاده کرد. کما اینکه اداره کل آموزش و پرورش در زلزله اخیر پا به پای جمعیت همراه بوده و در موارد مختلف بازوی پرتوانی بوده است. در ادامه مسیر نیز سعی داریم با همفکری مدیرکل در راستای تبدیل وضع مطلوب از وضع موجود مدارس، تمام توان جمعیت را با حمایت خیرین گرانقدر بکار بگیریم که بتوانیم نتیجه ملزوم را کسب کنیم.

در پایان نیز‌ هدیه متبرک جمعیت امام رضایی‌ها از طرف مدیرعامل جمعیت و مسئول کانون جمعیت استان به مدیرکل آموزش و پرورش به رسم تقدیر و تشکر اهدا شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار