سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس در گفت‌وگو با پانا:

باید دستگاه‌های مسئول توجه و رسیدگی بیشتری به جایگاه معلمان داشته باشند

تهران (پانا) - نماینده مردم آمل و سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی تاکید کرد ‌در راستای رسیدگی و توجه به جایگاه معلمان، دستگاه‌های مسئول باید توجه بیشتری داشته باشند. جایگاه آموزش بسیار بالاست و جایگاه معلم بالاتر.‌

کد مطلب: ۱۳۶۰۸۷۶
لینک کوتاه کپی شد
باید دستگاه‌های مسئول توجه و رسیدگی بیشتری به جایگاه معلمان داشته باشند

رضا حاجی‌پور‌ در گفت‌وگو با پانا با اشاره به برخی از مشکلات اخیر در اجرای قانون رتبه‌بندی معلمان اظهار کرد: «‌مجلس‌ها و دولت‌های گذشته نسبت به رتبه‌بندی معلمان بی‌تفاوت بودند اما من احساس می‌کنم یک وفاق و همدلی هم در دولت سیزدهم و هم در مجلس یازدهم به وجود آمد که لایحه رتبه‌بندی مصوب و تبدیل به قانون شود و اتفاق خوبی برای معلمان بیافتد. اما در مسیر اجرای رتبه‌بندی ‌هم سازمان برنامه و هم آموزش و پرورش شوکه شدند، چون بار مالی سنگینی داشت.»

وی ادامه داد: «نمی‌گویم کار انجام شده صد بوده است، شاید همین الان، رتبه‌بندی‌ به اصلاحاتی نیز نیاز داشته باشد. مثلاً در برآورد بودجه رتبه‌بندی همین الان حدود ۸ هزار میلیارد تومان کمبود وجود دارد. یعنی ‌۴۵ هزار و ۶۰۰ میلیارد نیاز است تا رتبه‌بندی اجرا شود.»

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: «من احساس می‌کنم‌ در راستای رسیدگی و توجه به جایگاه معلمان، دستگاه‌های مسئول باید توجه بیشتری داشته باشند. جایگاه آموزش بسیار بالاست و جایگاه معلم بالاتر.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار