امضای تفاهم نامه پویش احسان و اکرام دانش‌آموزی در گلستان

گلستان (پانا) - تفاهم‌نامه پویش احسان و اکرام دانش‌آموزی در سطح مدارس بهره‌مند از گروه‌های پیشتاز سازمان دانش‌آموزی با مشارکت آموزش و پرورش استان، سازمان دانش‌آموزی استان و کمیته امداد امام خمینی (ره) امضا شد.

کد مطلب: ۱۳۶۰۸۵۴
لینک کوتاه کپی شد
امضای تفاهم نامه پویش احسان و اکرام دانش‌آموزی در گلستان

جلسه امضای تفاهم نامه با حضور سیدرضا نظری، مدیرکل آموزش و پرورش، عیسی بابایی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره)، موسی کابلی معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان گلستان، احسان طهماسبی، مدیر سازمان دانش آموزی و مدیران و معاونین آموزش و پرورش و روسای ادارات سازمان دانش آموزی شهرستان ها در قالب وبینار برگزار شد.

سیدرضا نظری، مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان موضوع تفاهم نامه و دلیل همکاری آموزش و پرورش استان، سازمان دانش آموزی استان و کمیته امداد امام خمینی(ره) را جذب ۳ هزار حامی برای فرزندان ایتام و محسنین تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) استان گلستان و مشارکت در برپایی سفره های ساده افطاری و اطعام نیازمندان عنوان کرد.

نظری، هدف از این تفاهم نامه را استفاده از ظرفیت های کمیته امداد، آموزش و پرورش و سازمان دانش آموزی در جهت ترویج فرهنگ انفاق در سنین پایین و برقراری عدالت اجتماعی و رفع تبعیض و کاهش فاصله طبقاتی، مشارکت فرهنگیان در برنامه ریزی های پویش احسان و اکرام ویژه طرح اکرام و ایتام و محسنین، برنامه ریزی و همچینن استفاده از توانایی های سازمان دانش آموزی به منظور ترویج فرهنگ داوطلبی و مشارکت در امور سودمند برای تمام مردم در عرصه های اجتماعی دانست.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان، گفتمان سازی و تربیت اجتماعی در مشارکت پذیری و مشارکت جویی دانش آموزان را از مهمترین اهداف این تفاهم نامه عنوان کرد.

موسی کابلی، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان گلستان بیان کرد: اجرای تفاهم نامه به صورت تشکیل ستاد برگزاری پویش احسان و اکرام دانش آموزی در سطح مدرسه با حضور مسئولین تشکل های مختلف مدرسه و با هدف تببین اهداف، سیاست ها و برنامه ریزی به منظور اجرای باشکوه مراسم با همکاری کمیته امداد، فضاسازی مناسب و اطلاع رسانی گسترده در مدارس از طریق گروه ها و کانال ها و نصب پوستر با موضوعات قرآنی و فرمایشات مقام معظم رهبری درباره امر انفاق و ایثار، جمع آوری فهرستی از دانش آموزان نیازمند و تحت حمایت کمیته امداد توسط مدارس است.

این تفاهم نامه با امضای سید رضا نظری، مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان و عیسی بابایی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان در دستور اجرا قرار گرفت.

گفتنی است مدت اعتبار این قرارداد یک سال عنوان شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار