شهردار بیرجند خبر داد:

رشد 60 درصدی صدور پروانه ساختمانی در بیرجند

بیرجند (پانا) - شهردار بیرجند به افزایش ۶۰ درصدی رشد صدور پروانه ساختمان در منطقه دو شهرداری در سال ۱۴۰۱ اشاره کرد و گفت ۶۲۱ مورد صدور پروانه در سال ۱۴۰۱ نشان از خروج از رکود و رشد ساخت و ساز در شهر دارد.

کد مطلب: ۱۳۶۰۷۰۰
لینک کوتاه کپی شد
رشد 60 درصدی صدور پروانه ساختمانی  در بیرجند

مهدی بهترین از گردش مالی 300 میلیاردی در حوزه سرمایه گذاری در سال جاری خبر داد و گفت: تقویت امور سرمایه گذاری بعنوان بهترین راهکار ایجاد درآمد پایدار شهری است.

وی سرمایه گذاری را به عنوان یکی از روش های کسب درآمد پایدار حائز اهمیت برشمرد و اذعان کرذ: در جهت جلوگیری از خام فروشی و ایجاد درآمدهای پایدار شهری پروژه خیابان ظفر با مشارکت بخش خصوصی کلید خورده که با حمایت شورای اسلامی شهر بیرجند قرار دادهای خوبی فی ما بین طرفین منعقد شده است.

وی با بیان اینکه به دنبال دستورالعمل های ابلاغی وزارت کشور در خصوص سرمایه گذاری در شهرداری ها، جلسات سرمایه گذاری در این دوره از مدیریت شهر ی به صورت منظم برگزار شده، اذعان کرد: ایجاد فرصت های سرمایه گذاری در پارک ها با ایجاد واحدهای تجاری پیش بینی شده که در این راستا شهربازی، پارک آبی، تجاری سازی ها و اماکن تفریحی و گردشگری در دستور کار قرار دارد.

به گفته وی تهیه اطلس سرمایه گذاری در شهر بیرجند، معرفی جاذبه های سرمایه گذاری در حوزه گردشگری در بیرجند و ایجاد معابر گردشگر پسند در سطح شهر، فعال کردن خانه های محله و صنایع دستی، تصویب خیابان غذا در شمال و جنوب شهر ازجمله اقدامات این حوزه است.

بهترین با اشاره به افزایش دو برابری بودجه شهرداری در سال جاری یادآور شد: بودجه شهرداری از ۳۰۰ میلیارد به ۶۰۰میلیارد تومان افزایش داشته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار