توضیحات سجادی درباره حذف استقلال از لیگ قهرمانان آسیا

اگر فرصت برای حضور استقلال در آسیا تمام شده باشد، تیم دیگری جایگزین می‌شود

تهران (پانا) - وزیر ورزش و جوانان توضیحاتی درباره حذف استقلال از لیگ قهرمانان آسیا ارائه کرد.

کد مطلب: ۱۳۶۰۶۲۶
لینک کوتاه کپی شد
توضیحات سجادی درباره حذف استقلال از لیگ قهرمانان آسیا

حمید سجادی در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران در خصوص آخرین وضعیت باشگاه استقلال، اظهار کرد: دو سال پیش با رفتن سرمربی استقلال مطالباتی حقوقی و بین‌المللی مطرح شد که باید پیگیری و پرداخت می‌شد بر همین اساس این موضوع مطلب جدیدی نبود که مثلا فرض کنید در یک هفته یا 10 روز یا یک ماه گذشته اتفاق افتاده باشد و مطلبی بود که در ادوار مدیریتی اخیر، وزارت ورزش و اعضای هیات مدیره استقلال از آن آگاه بودند. منابعی از سوی وزارت ورزش تامین شده بود اما با پایان یافتن این مهلت قانونی نهایتا مشکلات حقوقی برای باشگاه به وجود آمد.

وی افزود: طبق اظهارات معاون اداره مالی و ورزش قهرمانی وزارت ورزش، این مطالبات از باشگاه استقلال عدیده بوده و ما سعی کردیم آنچه از دست سازمان خصوصی‌سازی و وزارت ورزش برای حمایت از باشگاه استقلال و پرسپولیس بر می‌آید انجام شود. من قول مساعد از فدراسیون فوتبال گرفتم که اگر فرجه‌ای باشد استفاده کنیم تا بتوان مذاکرات با افرادی که از باشگاه استقلال مطالبه دارند صورت گیرد تا از محرومیت استقلال جلوگیری شود البته برخی می‌گویند زمان تمام شده و فقط برای بسته نشدن پنجره نقل و انتقال زمان باقی است، در هر صورت آنچه از دست وزارت ورزش برمی‌آید انجام می‌دهد تا هواداران را خوشحال کنیم و اگر بشود این فرصت احیا شود.

وزیر ورزش بیان کرد: ما از تمام فرصت باقی مانده در حال استفاده هستیم تا مشکل حضور استقلال در آسیا را رفع کنیم اما اگر فرصت برای حضور استقلال در آسیا تمام شده باشد، با توجه به سهمیه 3+1 که برای تیم‌های ایرانی وجود دارد، یک تیم دیگر از لیگ برتر کشورمان جایگزین استقلال می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار