آغاز ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان مرحله بومی‌گزینی آزمون دستیار تخصصی

تهران (پانا) - ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان نهایی مرحله بومی‌گزینی چهل و نهمین دوره آزمون دستیاری تخصصی آغاز شد.

کد مطلب: ۱۳۶۰۴۶۲
لینک کوتاه کپی شد
آغاز ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان مرحله بومی‌گزینی آزمون دستیار تخصصی

ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان نهایی مرحله بومی‌گزینی چهل و نهمین دوره آزمون دستیاری تخصصی از امروز سه‌شنبه ۱۵ فروردین ماه آغاز می‌شود و روز شنبه ۱۹ فروردین به پایان می‌رسد. پذیرفته‌شدگان باید در بازه زمانی تعیین شده به دانشگاه محل پذیرش مراجعه کنند و مراحل ثبت‌نام را انجام دهند.

داوطلبان پذیرفته شده برای ثبت نام لازم است تمامی مدارک ثبت نامی، اعم از مدرک پزشکی عمومی، مدارک مربوط به طرح نیروی انسانی، خدمت نظام وظیفه، صلاحیت بالینی و در صورت پذیرش با استفاده از هر گونه سهمیه، مدارک مربوط به احراز آن سهمیه را به دانشگاه محل پذیرش ارائه کنند.

انتخاب رشته مرحله بومی‌گزینی چهل و نهمین دوره آزمون دستیاری تخصصی از ۷ تا ۱۰ اسفند ماه سال گذشه انجام شد. این تصمیم در راستای اجرای قانون برقراری عدالت آموزشی بود. داوطلبانی که سهمیه آنها در کارنامه علمی تایید شده بود، می‌توانستند با توجه به رشته و محل تعهد خود نسبت به فرایند انتخاب رشته اقدام کنند.

ظرفیت رشته محل در مرحله بومی گزینی چهل و نهمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی جهت اجرای قانون برقراری عدالت آموزشی ۹۸۱ نفر است. همچنین نیاز دانشگاه های علوم پزشکی در هر رشته جهت سپردن تعهد به مناطق محروم استان های محل استقرار آن دانشگاه ها جهت اجرای قانون برقرای عدالت آموزشی در مجموع ۸۱۴ نفر اعلام شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار