بهزاد رحیمی در گفت‌وگو با پانا:

سرپرست آموزش‌وپرورش از رزومه علمی خوبی برخوردار است

باید ثبات مدیریتی در آموزش و پرورش وجود داشته باشد

تهران (پانا) - نماینده مردم سقز و بانه و عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی ‌ بر ثبات مدیریتی در مجموعه آموزش و پرورش تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۳۶۰۴۳۸
لینک کوتاه کپی شد
سرپرست آموزش‌وپرورش از رزومه علمی خوبی برخوردار است

بهزاد رحیمی در گفت‌وگو با پانا اظهار کرد: «‌اتفاقی که اواخر اسفند سال گذشته در ارتباط با حقوق فرهنگیان افتاد برای هیچکس خوشایند نبود. بنده در 23 اسفند سال گذشته ‌در ارتباط با بی‌نظمی ‌در اجرای رتبه‌بندی معلمان ‌تذکر دادم و گفتم که معلمان ناراضی هستند.»

وی ادامه داد: «اتفاقی که افتاد دو عامل دارد، یکی در درون خود آموزش و پرورش و اینکه سازمان برنامه هم به‌خوبی عمل نکرد.»

این نماینده مردم در خانه ملت اضافه کرد: «وزیر قبلی پیگیر قضیه بود و اتفاقا باید کسانی که در حوزه اجرا دخیل بودند و ازجمله سازمان برنامه را بازخواست می‌کردند.»

نماینده مردم سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه باید تفکرات نسبت به آموزش و پرورش اصلاح ‌و برای معلمان بیشتر از این‌ها تلاش کرد، در ارتباط با معرفی رضامراد صحرایی، سرپرست جدید این وزارت‌خانه نیز گفت:‌ «من سوابق علمی آقای صحرایی را خواندم. ایشان از رزومه علمی خوبی برخوردار است.»

رحیمی در پایان بر ضرورت وجود ثبات مدیریتی در آموزش و پرورش تاکید کرد و گفت: «در آموزش و پرورش ‌سند تحول بنیادین وجود دارد و بنابراین مسیر مشخص است اما باید بدنه آموزش و پرورش قوی باشد.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار