خزانه‌دار شورای شهر تهران تاکید کرد؛

انتقال ۳ ون مخصوص جانبازان و معلولان شهرداری به مراکز دیگر

تهران (پانا) - خزانه‌دار شورای شهر تهران گفت ۳ ون مخصوص جانبازان و معلولان شهرداری به مراکز دیگر منتقل شده است که مسئولان حوزه حمل‌ونقل باید موضوع را پیگیری کنند.

کد مطلب: ۱۳۶۰۳۹۲
لینک کوتاه کپی شد
انتقال ۳ ون مخصوص جانبازان و معلولان شهرداری به مراکز دیگر

حبیب کاشانی در یکصد و سی و هفتمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه بیش از پنج هزار نفر پیش از عید در سامانه جانبازان و معلولان شهرداری ثبت‌نام کردند، اظهار کرد: سال گذشته ۲۰ ون از سوی شهرداری تهیه شد و علیرغم تعداد کم آن، گفته می‌شود که ۱۵ درصد از این ۲۰ دستگاه منتقل شده و یک مورد در بازرسی شرکت واحد و دو دستگاه نیز در موسسه صدف در زعفرانیه استفاده می شود.

وی افزود: در این شرایط سه ون کم شده و تقاضا دارم که مسئولان حوزه حمل و نقل موضوع را پیگیری کنند. من چند وقت پیش به شهردار تهران نیز اعلام کردم که مشکل را حل کنند؛ چراکه همین سه ون نیز کمک به معلولان است.

کاشانی با بیان اینکه بانک شهر در جهت حمایت از ورزش اقدام می کند، یادآور شد: بانک شهر از تیم کشتی و تیم های استقلال و پرسپولیس حمایت می کند و جای تعجب است که تنها بانک شهر این حمایت را انجام می دهد و متأسفانه سایر بانک های دولتی و خصوصی کاری انجام نمی دهند.

وی تأکید کرد: اگر قرار است خودروسازان در شهر ما درآمدزایی کنند، این حمایت را انجام دهند؛ در بازی ایران- کنیا تنها بخشی که ۹۰ دقیقه تبلیغ انجام داد، بانک شهر بود و تقاضا می کنیم سایر نهادها نیز وارد شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار