در گفت‌وگو با پانا:

علیرضا محمد: دو هفته آینده برای پرسپولیس سرنوشت‌ساز است

صدر جدول را داوران از ما گرفتند/عیار مربیگری قلعه‌نویی در جام ملتها مشخص می‌شود

تهران (پانا)- پیشکسوت پرسپولیس معتقد است که سرخپوشان دو هفته سرنوشت‌ساز پیش رو خواهند داشت و برای قهرمانی باید امتیازات کامل را بگیرند.

کد مطلب: ۱۳۶۰۳۱۹
لینک کوتاه کپی شد
علیرضا محمد: دو هفته آینده برای پرسپولیس سرنوشت‌ساز است

علیرضا محمد در گفت‌وگو با پانا، با اشاره به پیروزی پرسپولیس مقابل مس رفسنجان گفت:«بازی حساسی بود که توانستیم با دست پر از آن خارج شویم. همیشه تیم‌های ربیعی باکیفیت و فنی بازی می‌کنند. از یک سو فوتبال بازی کردن با چنین تیم‌هایی آسان است و از طرفی دشواری‌های خودش را دارد. آسان از این جهت که می‌دانید با رقیبی روبرو هستید که فوتبال بازی می‌کند و دفاع مطلق نمی‌کند. از طرفی اما این تیم آمار بسیار خوبی از لحاظ دفاع تیمی داشت و کمترین باخت را آورده بود.»
وی افزود: «پرسپولیس از همان ابتدا می‌دانست که نباید به حریف فضا بدهد. آنها خیلی خوب بازی کردند و قبل از اخراج، توانستند فوتبال باکیفیتی ارائه دهند. اما در یک صحنه از عمق دفاع ضربه خوردند و یک پنالتی دادند. البته که آن صحنه بیرون اتفاق افتاد و پنالتی نبود. با این حال چندین بازی را داوران علیه پرسپولیس سوت زدند و حتی صدر جدول را هم اشتباهات آنها از ما گرفت. در مجموع برد خیلی خوبی آوردیم که تاثیر آن در هفته‌های پایانی خودش را نشان خواهد داد.»

پیشکسوت پرسپولیس تصریح کرد:«ما صدر را دو دستی به سپاهان دادیم. اگر داوران آن اشتباهات سریالی را مرتکب نمی‌شدند، ما با اختلاف صدرنشین بودیم. با این حال در برخی بازی‌ها هم در حد انتظار ظاهر نشدیم و آن کیفیتی که باید نداشتیم. در لیگ وقتی اشتباه می‌کنید باید سریع جبران کنید. ما فرصت جبران داریم ‌و می‌توانیم این امتیازات را بگیریم اما باید تمام تمرکز خود را روی ۶ بازی آینده بگذاریم و کاری به دیگران نداشته باشیم.»

علیرضا محمد گفت: «دو هفته تعیین‌کننده و سرنوشت‌ساز در پیش داریم. بدون شک باید نگاه ما روبه جلو باشد. شاید روی کاغذ شانس سپاهان بیشتر باشد اما فوتبال رو ندارد. باید همه بازی‌ها را ببریم و فرصت اشتباه نداریم. سپاهان با این که تیم با کیفیتی دارد اما هفته قبل با گل مردود صنعت نفت را شکست داد. واقعا آن صحنه خنده‌دار بود. تا سیستم وار به فوتبال ما نیاید، این اشتباهات محرز از بین نمی‌رود. کمک داور روی خط بود . راحت می‌توانست آن صحنه را ببیند.»

وی با اشاره به عملکرد تیم ملی فوتبال ایران با قلعه‌نویی تاکید کرد: «بازی با روسیه با اینکه مساوی شد اما کیفیت خیلی خوبی داشتیم. این طور بازی‌ها برای شناسایی‌ نقاط ضعف و قوت تیم است. نمایش تیم ملی در مجموع راضی کننده بود. باید به مربیان ایرانی فرصت کافی بدهند. به قلعه نویی و تیموریان تبریک می‌گویم. فکر می‌کنم کادرفنی خوبی هم جمع کرده است. شک نکنید قلعه نویی مربی هجومی است که دوست دارد تیم ملی هم به این سبک بازی کند. در جام ملتهای آسیا عیار مربیگری قلعه‌نویی مشخص می‌شود. او می‌تواند با موفقیت در این تورنمنت توانایی‌اش را به رخ بکشد و قراردادش را تا جام جهانی بعدی تضمین کند.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار