شهردار منطقه ۳ تهران:

جشن تهران زیبا در پارک ملت تهران تا هفدهم فروردین ماه ادامه دارد

تهران (پانا) - شهردار منطقه ۳ تهران از نحوه برگزاری جشن تهران زیبا به مناسبت بهار طبیعت و بهار قرآن در پارک ملت تهران گفت.

کد مطلب: ۱۳۶۰۱۲۵
لینک کوتاه کپی شد
جشن تهران زیبا در پارک ملت تهران تا هفدهم فروردین ماه ادامه دارد

حمید جوانی با بیان اینکه کادر اجرایی شهرداری منطقه ۳ به مناسبت تقارن سال نو و حلول ماه مبارک رمضان، حدود یک ماه است که برنامه ریزی های لازم را برای برگزاری جشن های بهاری انجام می دهد، عنوان کرد: به لطف خداوند شاهد استقبال بزرگ شهروندان منطقه ۳ و حتی شهروندان سایر مناطق سطح تهران از اجرای این جشن، هستیم.

وی افزود: در اجرای این برنامه سعی شده که از هنرمندان شهرها و استان های مختلف ایران عزیز مانند آذری ها، خوزستانی ها و حتی اقدام هنرمند کشورهای همسایه که نوروز را جشن می گیرند مانند افغانستان، پاکستان، تاجیکستان و ازبکستان دعوت به عمل آمده و از حضور آنها در طول فواصل برنامه استفاده کرده و از برنامه های سنتی این اقوام، آگاهی لازم را کسب کرده و از هنرمندی شان لذت ببریم.

شهردار منطقه ۳ در ادامه مطرح کرد: همه این تلاش ها و برنامه ریزی ها به همت همکاران ما در منطقه ۳ و حوزه معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران انجام شده تا اوقات فراغت خوب و خوشی را برای هموطنان و همشهری های خودمان فراهم‌ کنیم.

جوانی در پایان، خبر داد: این جشن تا پایان روز هفدهم فروردین ماه سال ۱۴۰۲ در پارک ملت تهران برگزار خواهد شد.

دانش آموز خبرنگار: محمدامین راست بندی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار