برتری استقلال مقابل ذوب آهن در نیمه نخست

تهران (پانا) - نیمه نخست دیدار تیم‌های استقلال و ذوب‌آهن با برتری یک بر صفر آبی‌پوشان تهرانی به پایان رسید.

کد مطلب: ۱۳۵۹۷۱۲
لینک کوتاه کپی شد
برتری استقلال مقابل ذوب آهن در نیمه نخست

تیم‌های استقلال و ذوب‌آهن در هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر باشگاه‌های ایران روبروی یکدیگر قرار گرفته‌اند.

قضاوت این مسابقه را سیدرضا مهدوی با کمک‌ امیررضا آشور ماهانی و احد سلطانی بر عهده دارند.

آبی‌پوشان پایتخت در اولین دیدار خود در سال ۱۴۰۲ در شرایطی روبروی ذوب‌آهن اصفهان قرار گرفته ‌اند که به دنبال پیروزی و سه امتیاز مسابقه هستند.

شاگردان ریکاردو ساپینتو که ساعت‌های پر اضطرابی را برای حذف نشدن از لیگ قهرمانان آسیا پشت سر می‌گذارند، برای رسیدن به صدر جدول نقشه کشیده‌اند.

ذوب‌آهن در تهران کار سختی را روبروی استقلال پر انگیزه پیش رو دارد، شاگردان مهدی تارتار به دنبال متوقف کردن تیم پر انگیزه و شاداب استقلال هستند.

دقایق حساس نیمه اول:

دقیقه اول: استقلال در اولین دقیقه بازی صاحب موقعیتی برای باز کردن دروازه ذوب آهن شد. پاس مهدی قایدی به جعفر سلمانی رسید و او در حالی که فرصت خوبی برای ضربه زدن به توپ داشت مدافع حریف با تکل به موقع توپ را دفع کرد.

دقیقه ۶: پرتاب بلند اوت نادر محمدی باعث شد تا توپ از بالای سر عارف غلامی رد شده و به محمد حسین اسلامی برسد. مهاجم ذوب‌آهن سید حسین حسینی را دریبل کرد و سعی داشت دروازه خالی آبی‌ها را باز کند اما غلامی توپ را برگشت داد.

دقیقه ۱۹: محمد حسین محبی با پاس عالی خود مهدی قایدی را صاحب توپ کرد و این بازیکن با کنترل عالی و ضربه‌ای فنی توپ را به گوشه دروازه ذوب آهن فرستاد تا گل اول بازی شکل بگیرد.

دقیقه ۳۱: ارسلان مطهری در ‌پشت محوطه جریمه ذوب‌آهن صاحب توپ شد اما ضربه این بازیکن به خارج رفت.

ترکیب استقلال:

سیدحسین حسینی، روزبه چشمی، عارف غلامی، مهدی مهدی‌پور، یامگا، جعفر سلمانی، مهدی قائدی، سیلوا، ارسلان مطهری، محمد محبی و آرش رضاوند

ترکیب ذوب‌آهن:

حبیب فرعباسی، محمد قریشی، پویا پورعلی، نادر محمدی، صادق صادقی، آرمان اکوان، امیرحسین جدی، جلال مداحی، سامان نریمان جهان، محمد حسین اسلامی و عرفان معصومی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار