رییس اداره فرهنگی و هنری اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان:

اجرای جشنواره هر کلاس یک سرود در ۱۰۶۷ کلاس و ۱۴۸ مدرسه

اصفهان (پانا) - رئیس اداره فرهنگی و هنری اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت طرح «هر کلاس یک سرود، هر مدرسه یک جشنواره» مورد استقبال دانش‌آموزان استان قرار گرفته است و در مجموع ۱۴۸ آموزشگاه با ۱۰۶۷ کلاس در این طرح شرکت کرده‌اند که در نوع خود اتفاقی بی‌نظیر در سطح کشور است.

کد مطلب: ۱۳۵۹۴۶۰
لینک کوتاه کپی شد
اجرای جشنواره هر کلاس یک سرود در ۱۰۶۷ کلاس و ۱۴۸ مدرسه

مرتضی شکری، رئیس اداره فرهنگی و هنری این اداره کل از استقبال خوب دانش‌آموزان استان از طرح «هر کلاس یک سرود، هر مدرسه یک جشنواره» خبر داد و اظهار کرد: در مجموع ۱۴۸ آموزشگاه با ۱۰۶۷ کلاس در این طرح شرکت کرده‌اند که در نوع خود اتفاقی بی‌نظیر در سطح کشور است.

وی افزود: درحقیقت در قالب این طرح، ۱۰۶۷ سرود با موضوعات مختلف توسط دانش‌آموزان مدارس استان آماده و اجرا شده است.

شکری با اشاره به این‌که در هر مدرسه چندکلاس در این طرح مشارکت داشته‌اند تصریح کرد: در قالب طرح هر کلاس یک سرود، هر مدرسه یک جشنواره ۱۴۸ جشنواره سرود نیز در مدارس مختلف استان برگزار شده است.

رئیس اداره فرهنگی و هنری اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان با تأکید بر اهمیت فعالیت‌های گروهی نظیر اجرای سرود در مدارس و نقش آن در تربیت اجتماعی دانش‌آموزان اذعان داشت: ۶ ناحیه و ۲۳ منطقه آموزش و پرورش استان اصفهان در این طرح مشارکت داشته‌اند.

وی هدف محوری اجرای این طرح را تحقق منویات رهبر معظم انقلاب در رابطه با سرود و ظرفیت‌های آن دانست و اضافه کرد: ایجاد روحیه نشاط و شادابی در میان دانش‌آموزان، تقویت هویت ایرانی - اسلامی، تقویت روحیه کار تیمی و شناسایی استعدادها از دیگر اهداف طرح هر کلاس یک سرود، هر مدرسه یک جشنواره بود.

گفتنی است در طرح هر کلاس یک سرود، هر مدرسه یک جشنواره که به مناسبت دهه فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و همزمان با سالروز ولادت امام علی علیه السلام تا نیمه شعبان ولادت حضرت قائم (عج) در مدارس مختلف استان اصفهان برگزار شد مدارس داوطلب یک سرود دارای مضامین ملی، حماسی، مذهبی، اخلاقی، انقلابی، ایثار و شهادت و... را برای هرکلاس انتخاب کردند و دانش‌آموزان پس از تمرین، به اجرای آن در قالب جشنواره سرود درون مدرسه‌ای پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار