رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش خراسان رضوی:

کارگروه‌های بررسی اعتراضات رتبه‌بندی در استان و کشور شروع به کار می‌کنند

مشهد(پانا)-رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش خراسان رضوی عنوان کرد کارگروه بررسی اعتراضات رتبه‌بندی فرهنگیان در استان و کشور شروع بکار کرد،رسیدگی به اعتراضات در بستر سامانه خواهد بود و کارگروه‌های تخصصی اعتراضات رو بررسی می‌کنند .

کد مطلب: ۱۳۵۹۳۰۴
لینک کوتاه کپی شد
کارگروه‌های بررسی اعتراضات رتبه‌بندی در استان و کشور شروع به کار می‌کنند

محمد شم آبادی، رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش خراسان رضوی در جلسه تبیین و تشریح نظارت و پاسخگویی به اعتراضات رتبه بندی معلمان استان با حضور مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی و اعضای هیات ممیزه رتبه بندی ادارات به صورت وبینار برگزار شد، گفت: رتبه بندی موضوعی چندین ساله و مطالبه فرهنگیان بوده که اجرایی نشده بود که با همت دولت، مجلس و وزارت آموزش و پرورش این کار عملیاتی شد، ممکن است نقد ها و اشکالاتی در فرآیند اجرا وجود داشته باشد که در این مرحله برطرف می شود.

وی افزود: امید بخشی، امیدآفرینی و انگیزه بخشی به همکاران باید سرلوحه کار همه باشد و همکاران بدانند حقوق حقه آنان به طور کامل پیگیری می شود.

وی اظهار داشت: یکی از موضوعات تبیین رتبه بندی این است که نکات مثبت رتبه بندی و محاسن آن برجسته شده و ضعف های موجود نیز باید بررسی و رفع شود.

شم آبادی بیان کرد: رتبه بندی موضوع خوب و در راستای اجرایی سازی مفاد سند تحول بنیادین است. میزهای تکریم و پاسخگویی به رتبه بندی در اداره کل و کلیه ادارات آموزش و پرورش استان فعال شده و در راستای تکریم و حفظ کرامت همکاران پاسخگویی شایسته انجام می شود.

وی ادامه داد: به منظور رسیدگی و پاسخگویی اعتراضات رتبه بندی چهار کارگروه تخصصی در ادارات آموزش و پرورش استان شکل می گیرد: کارگروه های آموزش ابتدایی، آموزش متوسطه، پرورشی/ تربیت بدنی و پشتیبانی؛ و فعالیت خود را بر اساس دستور العمل شروع می کنند.

شم آبادی خاطرنشان کرد: رسیدگی به اعتراضات در بستر سامانه خواهد بود و کارگروه های تخصصی اعتراضات را مورد بررسی دقیق قرار می دهند.

رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش خراسان رضوی در ادامه گفت: رسیدگی به اعتراضات ثبت شده در سامانه، برای رتبه های ۱ تا ۵ توسط ادارات و کارگروه ها انجام می شود.

دانش آموز خبرنگار: نرجس داعی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار