امدادرسانی به بیش از ۱۲۰۰ نفر در حوادث جوی ۳ روز اخیر

تهران (پانا)‌- سرپرست سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از امدادرسانی به بیش از ۱۲۰۰ نفر در حوادث جوی ۷۲ ساعت گذشته در کشور خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۵۹۲۳۴
لینک کوتاه کپی شد
امدادرسانی به بیش از ۱۲۰۰ نفر در حوادث جوی ۳ روز اخیر

به گزارش ایسنا؛ صادق محمودی درباره اقدامات امدادگران سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر در سوانح جوی ۷۲ ساعت گذشته گفت: در سه روز اخیر مجموعا ۳۱ استان تحت تاثیر بارش برف و باران قرار داشتند که در این میان در ۱۳ استان شامل آذربایجان شرقی، ایلام، بوشهر، چهارمحال‌وبختیاری، خراسان‌جنوبی، خراسان‌رضوی، خوزستان، سمنان، فارس، کرمان، کرمانشاه، کهگیلویه وبویراحمد و لرستان عملیات امداد و نجات انجام شد.

وی با بیان اینکه امدادگران در ۳۵ منطقه شامل هشت محور، هفت شهر، ۱۸ روستا و دو منطقه عشایری در ۲۵ شهرستان از این ۱۳ استان ماموریت امدادی انجام دادند، گفت: در مجموع این ماموریت‌ها به ۱۲۴۳ نفر امدادرسانی شده و ۲۲۰ نفر نیز اسکان اضطراری داده شدند. ۲۸ نفر نیز به مناطق امن منتقل شدند.

سرپرست سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با بیان اینکه از ۵۹ واحد مسکونی عملیات تخلیه آب انجام شده است، گفت: در این مدت ۱۴۹ دستگاه خودروی سواری نیز از برف رهاسازی شد.

به گفته محمودی در مجموع این ماموریت‌ها ۶۱ تیم شامل ۲۲۵ نفر از امدادگران سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر مشارکت داشتند و اقلامی مانند ۱۳ دستگاه چادر، ۱۱۶ تخته پتو، ۴۷ تخته موکت، ۱۲۵ کیلوگرم نایلون،۴۳ بسته غذایی و ... نیز در میان حادثه دیدگان توزیع شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار