رئیس اداره استعدادهای درخشان آموزش و پرورش استان خراسان‌رضوی:

دبیرستان فرزانگان پنج مشهد، در مرحله المپیاد علمی ۱۴۰۲ رتبه برتر کشوری را کسب کرد

مشهد (پانا) - رئیس اداره استعدادهای درخشان آموزش و پرورش استان خراسان‌رضوی گفت دبیرستان‌های فرزانگان پنج، هاشمی نژاد سه، هاشمی نژاد یک و فرزانگان یک مشهد به ترتیب در المپیاد علمی ۱۴۰۲، حائز رتبه‌های برترشدند.

کد مطلب: ۱۳۵۹۰۶۸
لینک کوتاه کپی شد
دبیرستان فرزانگان پنج مشهد، در مرحله المپیاد علمی ۱۴۰۲ رتبه برتر کشوری را کسب کرد

هادی محمدپور، رئیس اداره استعدادهای درخشان آموزش و پرورش استان خراسان رضوی ضمن اشاره به دستاوردهای ارزشمند دانش آموزان نخبه استان در المپیادهای علمی ۱۴۰۲ و تبریک این موفقیت به دانش آموزان ساعی و همکاران پرتلاش مدارس استعدادهای درخشان استان، گفت: دبیرستان‌های فرزانگان پنج، هاشمی نژاد سه، هاشمی نژاد یک و فرزانگان یک مشهد در سطح استان به ترتیب حائز رتبه‌های برتر شدند. دبیرستان‌های فرزانگان نیشابور، شهید بهشتی گناباد و شهید بهشتی نیشابور نیز در مرحله اول المپیادهای علمی در سطح استان و شهرستان‌ها نتایج درخشانی کسب کردند.

وی بیان کرد: در راستای توجه ویژه به حوزه نخبگان که مورد تأکید مقام معظم رهبری است، سند تحول بنیادین، مشارکت و موفقیت در المپیادهای علمی نیاز به برنامه‌ ریزی بلندمدت، جهت آمادگی دانش آموزان علاقمند دارد که با حمایت‌های مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی، تلاش و همراهی مجموعه همکاران در ادارات آموزش و پرورش استان و مدارس، این کار انجام شده است و در حال حاضر دانش آموزان جهت مرحله دوم آزمون المپیادها که در اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود، آماده می‌شوند.

محمدپور در پایان گفت: المپیادهای علمی، در ۱۴ رشته هر ساله برای دانش آموزان پایه های دهم و یازدهم برگزار می‌شود که استان خراسان رضوی سال گذشته با کسب ۷۰ مدال حائز رتبه دوم کشور شد و با عضویت مدال آوران طلای استان در تیم‌های ملی المپیادهای جهانی نخبگان استان، پنج مدال جهانی را کسب کردند.

دانش آموز خبرنگار: ستاره خزائی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار