اسکان 12 هزار و 500 مسافر نوروزی در بقاع متبرکه قم

قم(پانا)- مدیرکل اوقاف استان قم گفت 12 هزار و 571 نفر از مسافران نوروزی طی روزهای 25 اسفند تا دوم فروردین امسال از خدمات اسکان موقت و دائم بقاع متبرکه استان بهره‌مند شده‌اند.

کد مطلب: ۱۳۵۸۳۸۲
لینک کوتاه کپی شد
اسکان 12 هزار و 500 مسافر نوروزی در بقاع متبرکه قم

به گزارش روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم، حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباس اسکندری با اشاره به ظرفیت اسکان موقت و دائم ایجاد شده در بقاع متبرکه شاخص استان برای ارائه خدمات به زائران و مسافران نوروزی اظهار کرد: زائرسراها، سوئیت‌ها و سالن‌های اسکان در جوار این حرم‌های مطهر از 25 اسفندماه میزبان متقاضیان بوده‌اند.

وی افزود: از تاریخ یاد شده تا پایان دومین روز فروردین ماه امسال، 213 هزار و 462 نفر زائر وارد بقاع متبرکه استان قم شده‌اند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم با بیان اینکه هزار و 464 نفر از این زائران به صورت دائم و شبانه و 11 هزار و 107 نفر به صورت موقت از خدمات اسکان در بقاع متبرکه استفاده کرده‌اند گفت: این آمار مربوط به هفت روز ابتدایی اجرای طرح آرامش بهاری 1402 در استان قم است.

وی ادامه داد: از دیگر برنامه‌های طرح آرامش بهاری می‌توان به اقامه نماز جماعت در بقاع متبرکه اشاره کرد که طی مدت یاد شده، 32 هزار و 80 نفر از زائران نمازهای یومیه خود را به جماعت و در حرم‌های مطهر امامزادگان قم بجا آورده‌اند.

به گفته اسکندری، ظرفیت اسکان دائم و موقت بقاع متبرکه قم به صورت همزمان، سه هزار نفر در یک شبانه‌روز است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار