همزمان با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان؛

200 بسته معیشتی بین نیازمندان بیرجند توزیع شد

بیرجند (پانا)- رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بیرجند با اشاره به اجرای طرح پویش هلال رحمت، گفت در راستای اجرای این طرح و با توجه به ایام عید باستانی و همزمان با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، 200 بسته معیشتی بین نیازمندان در شهرستان بیرجند توزیع شد.

کد مطلب: ۱۳۵۸۲۲۱
لینک کوتاه کپی شد
200 بسته معیشتی بین نیازمندان  بیرجند توزیع شد

حسین ذاکریان تسکین آلام بشری را یکی از اهداف چهارگانه جمعیت هلال احمر دانست و افزود: همچنین توجه به معیشت نیازمندان و تلاش در رفع بخشی از آن‌ها از دغدغه‌های مهم جمعیت هلال احمر است.

وی ادامه داد: با توجه به ایام عید باستانی و همزمان با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، با مشارکت خیرین و نیکوکاران و به همت خانه‌های هلال بیش از 200 بسته معیشتی بین اقشار کم برخوردار و نیازمند توزیع شد.

ذاکریان ارزش ریالی تقریبی این بسته‌ها را 100 میلیون تومان عنوان کرد و گفت: همچنین با همکاری خانه هلال روستای بجد از توابع بیرجند، تجهیزات و وسایل بازی پارک این روستا طی مدت چهار روز رنگ آمیزی شد.

رئیس جمعیت هلال احمر بیرجند ضمن تقدیر از مشارکت و همراهی خیرین و نیکوکاران با جمعیت هلال احمر، اظهار کرد: این جمعیت همواره آماده دریافت کمک های نقدی و غیر نقدی خیرین و نیکوکاران برای رساندن به دست نیازمندان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار