مدیر عامل جمعیت هلال احمر البرز عنوان کرد:

ارائه بیش از ۶ هزار خدمت در طرح نوروزی جمعیت هلال احمر البرز

کرج (پانا) -; مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان البرز عنوان کرد بیش از ۶ هزار خدمت در نخستین روز از سال جدید به همشهریان و مسافرین نوروزی ارائه شد.

کد مطلب: ۱۳۵۸۲۱۰
لینک کوتاه کپی شد
ارائه بیش از ۶ هزار خدمت در طرح نوروزی جمعیت هلال احمر البرز

محمد باقر خلفی مدیر عامل‌جمعیت هلال احمر استان البرز با ارائه گزارشی از خدمات جوانان در نخستین روز از سال جدید پرداخت و گفت: ۱۷۷۷ نفر از خدمات ایستگاه ایمنی و سلامت اطلاع‌رسانی نقاط حادثه‌خیز و راهنمایی به اماکن فرهنگی و گردشگری و عمومی و ۲۸۲ نفر از خیمه‌های نماز بهره‌مند شدند.

وی با اشاره به این که ۳۸۹نفر در پویش بهرفت (مشارکت و از این پویش حمایت کردند بیان کرد:۴۹۳ نفر از فضای دوستدار کودک (نکات ترافیکی، ایمنی و امدادی) استفاده کرده و همچنین ۷۲۱ نفر مهارت های کمک های اولیه را در این پست ها فرا گرفتند.

خلفی اضافه کرد : بیش از ۳ هزار سبد کمک معیشتی توسط اعضای داوطلبان جمعیت هلال احمر استان البرز در مناطق کم برخوردار توزیع شد.

وی اظهار کرد :امدادگران جمعیت هلال احمر استان البرز که به صورت ۲۴ ساعته در پایگاه‌های بین شهری در حالت آماده باش قرار دارند ، در روزهای نخستین از سال جدید به ۱ حادثه جاده ای و ۵ حادثه‌دیده امدادرسانی کردند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان در پایان خاطر نشان کرد: هموطنان میتوانند حین سفر و در صورت بروز هرگونه حادثه‌ای، ضمن حفظ خونسردی، با شماره تلفن 112 (شماره ملی ندای امداد) تماس گرفته یا به نزدیک‌ترین پست امدادی مستقر در محل یا جاده مراجعه کنند.

دانش‌آموز خبرنگار: امیر رضا خروطی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار