دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان ؛

سبد اردویی متنوعی در اختیار دانش‌آموزان قرار خواهد گرفت

تهران (پانا) - دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان برنامه‌های این تشکل دانش‌آموزی را برای فصل بهار و تابستان تشریح کرد.

کد مطلب: ۱۳۵۸۱۶۹
لینک کوتاه کپی شد
سبد اردویی متنوعی در اختیار دانش‌آموزان قرار خواهد گرفت

حسین تاریخی در تشریح برنامه‌های اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان برای فصل بهار و تابستان به پانا گفت: «با توجه به تقارن بهار طبیعت و آغاز ماه مبارک رمضان، بیشتر برنامه‌های فصل بهار مرتبط با فعالیت‌های قرآنی است و ان‌شالله دانش‌آموزان با این فعالیت‌ها به استقبال ماه بندگی و فصل بهار می‌روند.»

وی با بیان اینکه فصل تابستان موعد اردوی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان است، اظهار کرد: «خداوند متعال را شاکریم سال گذشته توانستیم پس از مدت‌ها که به دلیل شیوع کرونا بسیاری از فوق برنامه‌ها لغو شده بود، مجددا دانش‌آموزان را در اردوها شرکت دهیم. برای مثال طی سالی که گذشت تجربه کوه‌نوردی سبلان را داشتیم که بسیار ویژه بود، همچنین اردوی جنگل‌نوردی فندق‌لو برای دانش‌آموزان دختران دختر برگزار شد و یا اردوهای دریا را در منطقه نشتارود داشتیم که بسیار مفید بود.»

دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان ادامه داد:« با اتکا به تجربه سال گذشته ان‌شالله امسال نیز سبد اردویی متنوعی در اختیار دانش‌آموزان قرار خواهد گرفت. برنامه‌های اردویی مانند طبیعیت گردی که شامل اردوی کوه، جنگل، دریا و کویر خواهد بود.»

تاریخی افزود: «بخش دیگر اردوهای سناریومحور است که مبتنی بر سناریوهای اقتصادی و سیاسی خواهد بود و تلاش می‌شود دانش‌آموزان به آموزش‌های لازم مجهز شوند. همچنین بخش دیگر اردوهای آموزشی و تشکیلاتی ویژه اعضای اتحادیه است که ان‌شالله در تابستان برگزار خواهد شد و اطلاع‌رسانی لازم نیز در خصوص آن‌ها در آینده‌ای نیز اعلام می‌شود.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار