وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی:

وزارت تعاون به تکمیل طرح الحاقی بیمارستان هاجر شهرکرد کمک می‌کند

تهران (پانا) - وزیر تعاون،‌ کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد این وزارتخانه به جد پیگیر است تا با هماهنگی بین بخشی، منابع لازم برای تکمیل طرح الحاقی بیمارستان هاجر تامین و برای سفر بعدی رییس‌جمهوری به درصد بالایی از پیشرفت برسد.

کد مطلب: ۱۳۵۸۱۱۴
لینک کوتاه کپی شد
وزارت تعاون به تکمیل طرح الحاقی بیمارستان هاجر شهرکرد کمک می‌کند

به گزارش وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، سید صولت مرتضوی روز چهارشنبه در بازدید از بیمارستان هاجر و طرح الحاقی این مجموعه درمانی که استاندار چهارمحال و بختیاری و نماینده مردم شهرستانهای شهرکرد، بن و سامان و جمعی از مسوولان بهداشت و درمان استان حضور داشتند، اظهار داشت: طرح الحاقی بیمارستان هاجر از سال‌های قبل شروع شده است اما به سبب کمبود منابع مالی سال‌ها راکد مانده بود اما با اهتمام دولت سیزدهم روند اجرای آن سرعت گرفته است.

وی ادامه داد: در سفر اول رییس‌جمهور ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار به این طرح اختصاص یافت و علاوه بر آن در ردیف ملی هم بودجه دارد.

مرتضوی تصریح کرد: این طرح در حال حاضر ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد دارد و تلاش می شود با تزریق منابع جدید در سفر بعدی رییس جمهور به پیشرفت بالایی رسیده باشد.

به گفته وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اگر منابع برای این طرح تأمین شود در بازه زمانی ۱۰ ماهه به بهره برداری می رسد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در دومین روز سفر خود به این استان به همراه استاندار چهارمحال و بختیاری و نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد، بن و سامان با حضور در بخش اطفال و با اهدای هدیه از بیماران عیادت و با تقدیم شاخه گل از پرسنل بیمارستان قدردانی کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار