رئیس جدید اداره صمت شهرستان نایین منصوب شد

نایین (پانا) - محمدحسن عابدی به عنوان رئیس جدید اداره صمت شهرستان نایین منصوب و از زحمات امید کوهی، ریاست سابق این اداره تقدیر شد.

کد مطلب: ۱۳۵۷۵۵۴
لینک کوتاه کپی شد
رئیس جدید اداره صمت شهرستان نایین منصوب شد

به گزارش خبرنگار پانا، مراسم تکریم و معارفه رییس جدید اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان نایین باحضور دکتر کریمی، فرماندار شهرستان، سید میرمحمد صادقی معاون توسعه، مدیریت و منابع انسانی اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان، مصطفی هرندی رئیس اداره سرمایه منابع انسانی و جمعی از کارکنان صمت، اتاق اصناف و نمایندگان اتاق بازرگانی شهرستان در محل فرمانداری نایین برگزار شد.

دکتر کریمی در این مراسم از زحمات و خدمات کوهی رییس سابق اداره صمت شهرستان نایین تقدیر نمود و برای سرپرست جدید این اداره آرزوی توفیق نمود.

در این مراسم از زحمات امید کوهی، ریاست سابق اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان نایین تقدیر و محمدحسن عابدی به عنوان سرپرست جدید این اداره معرفی شد.

امید کوهی در این جلسه اظهار کرد: شعار ما در زمان خدمت در شهرستان نایین، کار برای مردم و نه برای مسئولان بوده است و خداراشکر که در این دوسال در شهرستان در شاخص های معدن، صنعت و بازرگانی بالای ۳۰ درصد رشد داشته ایم که تمام اقدامات انجام شده با همکاری، تلاش و همت والای تمام صنعت گران و فعالان اقتصادی در شهرستان نایین بوده است.

دانش آموز خبرنگار: محمد یاسین کوشک

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار