آیین اختتامیه مسابقات قرآن، عترت و نماز بخش دختران در شهرستان فریدن/ فیلم

اصفهان (پانا) - ‌آیین اختتامیه مسابقات قرآن، عترت و نماز در مرحله قطبی به میزبانی مدیریت آموزش و پرورش فریدن با حضور مسئولان آموزش و پرورش استان و شهرستان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۵۷۴۱۳
لینک کوتاه کپی شد
آیین اختتامیه مسابقات قرآن، عترت و نماز بخش دختران در شهرستان فریدن/ فیلم

در این مراسم که با حضور داوران و مربیان و سرپرستان، دانش‌آموزان شرکت‌کننده در مسابقات انجام شد، مدیر آموزش و پرورش فریدن ضمن خوش آمدگویی و عرض خیر مقدم خدمت تمام حضار، در بخشی از سخنان خود از شرکت دانش آموزان در فعالیت های قرآنی به عنوان یکی از برکات نظام جمهوری اسلامی ایران یاد کرد.

محمد فصیحی بهترین زمان برای انس با قرآن را نوجوانی و جوانی دانست و اذعان کرد: قرآن سراسر دستورات و تعالیم الهی است که اگر انسان به آن توجه کند، سعادتمند خواهد شد.

در ادامه مهدی نم نبات، معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان ضمن تشکر از حضور پرشور دانش‌آموزان در این دوره از مسابقات خطاب به حاضرین آماری از شرکت کنندگان در این دوره مسابقات اعلام کرد.

وی افزود: در استان اصفهان حدود یک میلیون دانش آموز داریم که 256 هزار نفر در مسابقات قرآن در مرحله آموزشگاهی بعد از دو سال کرونا که تقریبا فعالیت های فرهنگی تعطیل شده بود شرکت کردند که از تعداد 256 هزار نفر نزدیک 20 هزار نفر به مرحله منطقه ای و دو هزار نفر به مرحله قطبی راه پیدا کردند.

نم نبات تاکید کرد: از این دو هزار نفر، 300 نفر به مرحله استانی اعزام خواهند شد.

در پایان مراسم رتبه های اول تا سوم هر بخش از مسابقات مشخص و هدایایی به رسم یادبود به آنان اهدا شد.

دانش آموز خبرنگاران: مبینا شکوهی، فاطمه بدیع الزمانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار