زنگ عاطفه ها در مدرسه امام صادق (ع) مانه و سملقان نواخته شد

خبرگزاری پانا: زنگ عاطفه ها در مدرسه امام صادق (ع) با حضور هاشمی فرماندار ،مدیریت آموزش پرورش مانه وسملقان ،مرادی مسئول اشتغال وخود کفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان به صدا در آمد.

کد مطلب: ۱۳۵۷۳۹
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش خبرنگار آموزش وپرورش پانا: هاشمی فرماندار شهرستان مانه وسملقان با بیان اینکه امسال در همه مدارس شهرستان جشن عاطفه‌ها برگزار می‌شود، تصریح کرد: هدف از برگزاری این جشن ترویج فرهنگ انفاق و ایثار در بین دانش‌آموزان و کمک به هم‌نوع از مهم‌ترین اهداف کمیته امداد در برگزاری این جشن معنوی است.
وی با ابراز خرسندی از ترویج فرهنگ انفاق در شهرستان افزود: خوشبختانه با اقدامات انجام شده توسط کمیته امداد، این فرهنگ به نحو مطلوبی در بین مردم شهرستان جا افتاده شده است
وی با تقدیر از حضور باشکوه مردم استان در قالب طرح‌های مختلف مشارکتی این نهاد اذعان داشت: امیدواریم مردم شهرستان همچون گذشته با حضور پرمهر در جشن عاطفه‌ها حماسه‌ای عظیم در مهربانی بیافرینند.
محمود عابدی مدیرآموزش وپرورش شهرستان مانه و سملقان نیز در این مراسم با بیان اینکه امسال جشن عاطفه‌ها « مهر در انتظار مهر حماسی» است، عنوان کرد: امسال هر مدرسه یک پایگاه جشن عاطفه‌ها است.
وی با اشاره به اینکه امسال جشن عاطفه‌ها از دهم تا دوازدهم مهرماه به مدت سه روز همزمان با سراسر کشور برگزار می‌شود، افزود: طبق سنوات گذشته آموزش و پرورش، شهرستان مانه وسملقان در برگزاری این جشن تلاشهای بسیاری کرده تا گل لبخند را بر لبان نیازمندان شکوفا کند.
عابدی با بیان اینکه جشن عاطفه‌ها با هدف ترویج فرهنگ انفاق و احسان اجرایی می‌شود، افزود: کمک به امر ادامه تحصیل دانش‌آموزان نیازمند، بهره‌گیری از ظرفیت خیرین و نیکوکاران، ارائه خدمات افزون‌تر به دانش‌آموزان و همچنین اجرای طرح اکرام ایتام و حامی‌یابی برای دانش‌آموزان نیازمند از اهدافی است که با اجرای جشن عاطفه‌ها دنبال می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار